Re: [Czechlist] Danove priznani k DPH

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 49 , Jul 26, 2010
      Ahoj,

      pokud jsi neprekladal pro nikoho v CR, nedovazel zbozi, nekoupil auto
      apod., tak je to jak rikas - v kroku 3 nic nezadavas a vsechno bude v
      radku 21.

      J.

    • Tom
      Message 49 of 49 , Oct 31, 2010
        Mozna jsem poznamku nize spatne pochopil, ale prijmy (z EU nebo odjinud) se nepriznavaji kvuli proplaceni DPH za naklady na podnikani (to by se nakonec nemusely priznavat ani ty prijmy z EU), ale protoze se to musi.

        Jedna vec je radek 25, kde odpocet dane znaci pripady, kdy se nepocita zadna dan k dodane sluzbe (ani u me, ani u prijemce) - ovsem vykazat se to porad musi - a jina vec radek 47, kde odpocet dane predstavuje castku DPH odectenou prekladatelem u zbozi a sluzeb koupenych a pouzitych pro potreby podnikani.

        Tomas