Danove priznani k DPH

  • tropen
    Message 1 of 49 , Jul 26 4:36 AM
      Ahoj kolegove,

      Je zde prosim nekdo, kdo podava danove priznani k dph samostatne online na
      danovem portalu? Prihlasil jsem se od 2.Q. a zatim jsem podal online 2x
      "prehled". Dnes bych mel podat priznani. Zasekl jsem se u kroku 3 a nevim
      jak dal. Mohl by mi prosim nekdo zkusenejsi venovat trochu casu a poradit?

      Rekl bych, ze krok 3 se ma preskocit a sumu z obou mych podanych prehledu
      zadat v CZK do radku 21 "Poskytnutí služeb s místem plnění mimo tuzemsko
      osobě registrované k dani v jiném členském státě (§ 24a). Nikdy jsem to ale
      jeste nedelal a tak vaham. Asi bude nejrychlejsi telefon - zavolal bych.

      Predem dik,

      Jozin
    • Tom
      Message 49 of 49 , Oct 31, 2010
        Mozna jsem poznamku nize spatne pochopil, ale prijmy (z EU nebo odjinud) se nepriznavaji kvuli proplaceni DPH za naklady na podnikani (to by se nakonec nemusely priznavat ani ty prijmy z EU), ale protoze se to musi.

        Jedna vec je radek 25, kde odpocet dane znaci pripady, kdy se nepocita zadna dan k dodane sluzbe (ani u me, ani u prijemce) - ovsem vykazat se to porad musi - a jina vec radek 47, kde odpocet dane predstavuje castku DPH odectenou prekladatelem u zbozi a sluzeb koupenych a pouzitych pro potreby podnikani.

        Tomas