Thanks:Re: [Czechlist] Re: Sluzby Sklik a AdWords

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 1 , Jul 10, 2010
      Diky za nazor.
      Iveta

      ----- Original Message -----
      From: Kostas
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, July 08, 2010 9:43 PM
      Subject: [Czechlist] Re: Sluzby Sklik a AdWords

      Ja se celkem o tuto problematiku zajimam, ale prakticky mam vyzkouseny jen adwords. Zadne zazracne vysledky jsem s tim ale nedosahnul. Muj nazor je ten, ze aby to fungovalo, clovek se tomu musi hodne venovat a musi tomu hodne rozumet. Neni to zadne "zadat si jen tak reklamu". Ale na druhe strane melo by to fungovat, protoze treba adwords - to je vlastne uz dlouhodobe stezejni ne-li hlavni prijem Google.

      Jsou na to specializovane agentury, ktere to delaji nebo firmy si na to skoli vlastni lidi. Kdybych se do toho pustil sam, urcite bych si zaplatil skoleni, to se mi zda nejefektivnejsi. Kdo ma zde v tomto hodne renome, je Marek Prokop, lide si hodne chvali jeho skoleni. Ale zaklady bych se naucil sam z dostupnych zdroju a zaplatil bych si skoleni pro pokrocile, kde uci ruzne konkretni figle, jak tu reklamu delat efektivne, aby fungovala.

      K.