Re: [Czechlist] RE: INFO: OCR dnes zdarma_podezreni

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 3 , Jun 2, 2010
      Nevim jak napr. ve Vistach, ale me se na XP instalace toho OCR
      explicitne zeptala, jestli ten Software Informer (nebo jak se ten
      nesmysl jmenuje) chci instalovat.

      No a protoze pri instalaci neklikam bezhlave (jsem mozna extremista, ale
      vzdycky alespon zbezne projdu i licencni smlouvy), tak jsem zmacknul
      "No" a zadne spamovani nepozoruju...

      Nicmene, kdyz se ten software slusne zeptal, zda se smi nainstalovat,
      tak bych predpokladal, ze se podobne slusne necha odinstalovat (Start >
      Ovladaci panely > Pridat nebo odebrat programy). Z vyse uvedeneho duvodu
      to nemuzu vyzkouset :)

      Pepa