RE: INFO: OCR dnes zdarma_podezreni

  • Milan Condak
    Message 1 of 3 , Jun 2, 2010
      Vazeni, aktualizoval jsem poslední stranku prezentace o "PDF OCR"

      http://www.condak.net/tools/pdf-ocr/cs/04.html

      Podezreni: mam dojem, ze soucasne s PDF OCR se nainstaloval program
      "Software Informer", ktery ma uzivatele (pouze uzivatele) informovat o
      nainstalovanem softwaru. Mozna se program stahl nahodně ve stejnou dobu při
      aktualizacich Microsoftu, které mam povolene.

      Tento program jsem odinstaloval. Windows Vista predtím pozadovaly
      restartovat pocitac. Pokud jste neinstalovali PDF OCR a také mate povolene
      aktualizace Microsoftu a pocitac si program stahl, nemá to nic spolecneho s
      PDF OCR.

      S pozdravem Nicka Cartera (Adela ještě nevecerela)

      Vzdy ve strehu,
      Milan Condak
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2010
        Pozoroval jsem totéž.
        Současně se stažením PDF OCR jste se dostali do databáze té nezištné firmy,
        která Vám teď bude každý den (obden) nabízet další "mimořádné" akce - včera
        to byl program pro zálohování PC.
        Otázka je, jestli celkový přínos bude kladný nebo záporný.

        Jinak PDF OCR jsem lehce otestoval - některé pdf stránky zpracoval naprosto
        perfektně, s některými měl docela potíže. Ale to je asi u programů tohoto
        typu normální.

        Message 3 of 3 , Jun 2, 2010
          Nevim jak napr. ve Vistach, ale me se na XP instalace toho OCR
          explicitne zeptala, jestli ten Software Informer (nebo jak se ten
          nesmysl jmenuje) chci instalovat.

          No a protoze pri instalaci neklikam bezhlave (jsem mozna extremista, ale
          vzdycky alespon zbezne projdu i licencni smlouvy), tak jsem zmacknul
          "No" a zadne spamovani nepozoruju...

          Nicmene, kdyz se ten software slusne zeptal, zda se smi nainstalovat,
          tak bych predpokladal, ze se podobne slusne necha odinstalovat (Start >
          Ovladaci panely > Pridat nebo odebrat programy). Z vyse uvedeneho duvodu
          to nemuzu vyzkouset :)

          Pepa