Re: Re[2]: [Czechlist] Re: INFO: OCR dnes zdarma

  • Stanislav Zizka
    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Mateji,

      dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

      a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

      pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

      Standa
      Message 2 of 9 , Jun 3, 2010
        Diky Stando,

        jdu to vyzkouset