Re[2]: [Czechlist] Re: INFO: OCR dnes zdarma

    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Dik Martine,

      Ja se to snazim delat v PDF, nacitat to vubec nebudu, neni to prace,
      ale manualy na opravy starejch aut... potrebuju to dostat do citelne
      podoby... zkousel jsem v plnem PDF a jedine co umim je manualne
      pretahovat jednotlive stranky v okenku pages - zdola nahoru abych
      zmenil poradi, respektive z jednoho dokumentu do druheho abych to dal
      dohromady... ale udelal jsem cca 100 stranek a trvalo top asi dve
      hodiny....

      Jony by u toho nevydrzel ani pet minut, Mekac neMekac... :)

      Jak to rozhodit do jednostrankovych souboru bys vedel?

      Message 2 of 9 , Jun 1, 2010
        Mateji,

        dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

        a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

        pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

        Standa

        __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5163 (20100601) __________

        http://www.eset.cz

        Message 3 of 9 , Jun 3, 2010