Re: [Czechlist] Re: INFO: OCR dnes zdarma

    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Obavam se, ze v OCR uz je pozde, zvlast pokuds to vsechno zpatlal do
      jednoho pdfka - ale mozna to lze nejak udelat v PDF, pokud mas ostrou
      verzi? Mozna rozsekat na jednostrankove soubory, a ty potom treba tridit
      pomoci Pruzkumnika WIndows? Poradi vice souboru ve FineReaderu je
      urcovano poradim, v nemz importovane soubory vybiras, takze tam to
      ovlivnit lze.

      Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a
      nechat ho par hodin klikat...

      jiny M

      Message 2 of 9 , Jun 1, 2010
        Dik Martine,

        Ja se to snazim delat v PDF, nacitat to vubec nebudu, neni to prace,
        ale manualy na opravy starejch aut... potrebuju to dostat do citelne
        podoby... zkousel jsem v plnem PDF a jedine co umim je manualne
        pretahovat jednotlive stranky v okenku pages - zdola nahoru abych
        zmenil poradi, respektive z jednoho dokumentu do druheho abych to dal
        dohromady... ale udelal jsem cca 100 stranek a trvalo top asi dve
        hodiny....

        Jony by u toho nevydrzel ani pet minut, Mekac neMekac... :)

        Jak to rozhodit do jednostrankovych souboru bys vedel?

> [...]
        >ovlivnit lze.
        >
        >Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a

      • Stanislav Zizka
        Message 3 of 9 , Jun 1, 2010
          Mateji,

          dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

          a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

          pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

          Standa

          __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5163 (20100601) __________

          http://www.eset.cz

          Message 4 of 9 , Jun 3, 2010