Re: [Czechlist] INFO: OCR dnes zdarma

    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Ja se priznam, ze jsem tuhle verzi neinstaloval, ale obvykle je nutne
      ziskany program registrovat, a to do 24 hodin (tj. do zitrka 9.00).
      Jinak spadne do nejakeho demo modu a "darek zdarma" je v cudu.

      Ale vetsinou si to ty programy resi nejak samy, pripojenim na matersky web.

      Upgrady bohuzel nejsou - to je snad jedina nevyhoda tohohle serveru.
      Zdarma je jen to, co stahnes, za upgrade uz bys musel zaplatit. Na druhe
      strane, spousta z tech programu se tam nabizi treba za pul roku znova,
      ve vyssi verzi, a v takovem pripade je to samozrejme zase gratis.

      M.

      Message 2 of 9 , Jun 1, 2010
        Obavam se, ze v OCR uz je pozde, zvlast pokuds to vsechno zpatlal do
        jednoho pdfka - ale mozna to lze nejak udelat v PDF, pokud mas ostrou
        verzi? Mozna rozsekat na jednostrankove soubory, a ty potom treba tridit
        pomoci Pruzkumnika WIndows? Poradi vice souboru ve FineReaderu je
        urcovano poradim, v nemz importovane soubory vybiras, takze tam to
        ovlivnit lze.

        Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a
        nechat ho par hodin klikat...

        jiny M

        Message 3 of 9 , Jun 1, 2010
          Dik Martine,

          Ja se to snazim delat v PDF, nacitat to vubec nebudu, neni to prace,
          ale manualy na opravy starejch aut... potrebuju to dostat do citelne
          podoby... zkousel jsem v plnem PDF a jedine co umim je manualne
          pretahovat jednotlive stranky v okenku pages - zdola nahoru abych
          zmenil poradi, respektive z jednoho dokumentu do druheho abych to dal
          dohromady... ale udelal jsem cca 100 stranek a trvalo top asi dve
          hodiny....

          Jony by u toho nevydrzel ani pet minut, Mekac neMekac... :)

          Jak to rozhodit do jednostrankovych souboru bys vedel?

> [...]
          >ovlivnit lze.
          >
          >Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a

        • Stanislav Zizka
          Message 4 of 9 , Jun 1, 2010
            Mateji,

            dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

            a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

            pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

            Standa

            __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5163 (20100601) __________

            http://www.eset.cz

            Message 5 of 9 , Jun 3, 2010