Re: INFO: OCR dnes zdarma

  • charlyk1979
    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Diky za info, Martine, vyzkousim.
      Karel Tatransky

      > Ahoj,
      >
      > Na http://www.giveawayoftheday.com/pdf-ocr-ocr-pdf/ je dnes zdarma k
      > mani OCR software (prevadi obrazky na normalni text) jmenem PDFZilla.
      > Normalne stoji 40 dolaru, dnes je gratis, ale je nutno ji stahnout,
      > nainstalovat a aktivovat do zitrka 9 h rano.
      >
      > Co se kvality tyce, FineReader asi odvede lepsi praci, na druhou stranu
      > ale stoji nekolik tisic a zdarma k mani nebyva.
      >
      > HTH
      > Martin

    • Pilucha, Jiri
      Message 2 of 9 , Jun 1, 2010
        Martine (promin, ze obtezuju dotazem, ktery dosvedcuje, ze jsem zcela computer-illiterate)
        Na konci instalace to rika
        Register your copy using following data:
        Registration key:
        Xxxxxxxxx
        To je jako nutno udelat, aby se to dalo provozovat, anebo to nezbytne neni a je to pouze kvuli nejakym upgradum apod?
        Dik
        Jirka

        Message 3 of 9 , Jun 1, 2010
          Kdyz jsme u PDF a OCR,

          nenapada nekoho nejaky figl jak zaridit tohle:

          1) obratit poradi stranek v dokumentu (aby posledni byla prvni,
          predposledni druha atd..)
          2) Zkombinovat dva dokumenty dohromady tak aby sla vzdycky jedna
          stranka z jednoho a druha z druheho...

          Mam naskenovany velky soubor (asi 900 stran), jenze byl oboustranny,
          dal jsem do automatickeho podavace vzdy asi ctvrtinu souboru (tim jsem
          naskenoval licove stranky, tedy liche), pak jsem to obratil a
          naskenoval rubove (sude), jenze ty jdou od posledni v dane hromadce po
          prvni .... ted bych to potreboval dat vse dohromady ve spravnem poradi
          ... jde to samozrejme manualne, ale je to pekna otrava a tech 900 stran
          by trvalo snad den... nema nekdo nejaky figl???

          Diky

          Message 4 of 9 , Jun 1, 2010
            Ja se priznam, ze jsem tuhle verzi neinstaloval, ale obvykle je nutne
            ziskany program registrovat, a to do 24 hodin (tj. do zitrka 9.00).
            Jinak spadne do nejakeho demo modu a "darek zdarma" je v cudu.

            Ale vetsinou si to ty programy resi nejak samy, pripojenim na matersky web.

            Upgrady bohuzel nejsou - to je snad jedina nevyhoda tohohle serveru.
            Zdarma je jen to, co stahnes, za upgrade uz bys musel zaplatit. Na druhe
            strane, spousta z tech programu se tam nabizi treba za pul roku znova,
            ve vyssi verzi, a v takovem pripade je to samozrejme zase gratis.

            M.

            Message 5 of 9 , Jun 1, 2010
              Obavam se, ze v OCR uz je pozde, zvlast pokuds to vsechno zpatlal do
              jednoho pdfka - ale mozna to lze nejak udelat v PDF, pokud mas ostrou
              verzi? Mozna rozsekat na jednostrankove soubory, a ty potom treba tridit
              pomoci Pruzkumnika WIndows? Poradi vice souboru ve FineReaderu je
              urcovano poradim, v nemz importovane soubory vybiras, takze tam to
              ovlivnit lze.

              Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a
              nechat ho par hodin klikat...

              jiny M

              Message 6 of 9 , Jun 1, 2010
                Dik Martine,

                Ja se to snazim delat v PDF, nacitat to vubec nebudu, neni to prace,
                ale manualy na opravy starejch aut... potrebuju to dostat do citelne
                podoby... zkousel jsem v plnem PDF a jedine co umim je manualne
                pretahovat jednotlive stranky v okenku pages - zdola nahoru abych
                zmenil poradi, respektive z jednoho dokumentu do druheho abych to dal
                dohromady... ale udelal jsem cca 100 stranek a trvalo top asi dve
                hodiny....

                Jony by u toho nevydrzel ani pet minut, Mekac neMekac... :)

                Jak to rozhodit do jednostrankovych souboru bys vedel?

> [...]
                >ovlivnit lze.
                >
                >Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a

              • Stanislav Zizka
                Message 7 of 9 , Jun 1, 2010
                  Mateji,

                  dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

                  a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

                  pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

                  Standa

                  __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5163 (20100601) __________

                  http://www.eset.cz

                  Message 8 of 9 , Jun 3, 2010