INFO: OCR dnes zdarma

    Message 1 of 9 , Jun 1, 2010
      Ahoj,

      Na http://www.giveawayoftheday.com/pdf-ocr-ocr-pdf/ je dnes zdarma k
      mani OCR software (prevadi obrazky na normalni text) jmenem PDFZilla.
      Normalne stoji 40 dolaru, dnes je gratis, ale je nutno ji stahnout,
      nainstalovat a aktivovat do zitrka 9 h rano.

      Co se kvality tyce, FineReader asi odvede lepsi praci, na druhou stranu
      ale stoji nekolik tisic a zdarma k mani nebyva.

      HTH
      Martin
    • charlyk1979
      Message 2 of 9 , Jun 1, 2010
        Diky za info, Martine, vyzkousim.
        Karel Tatransky

> [...]
        >
        > Co se kvality tyce, FineReader asi odvede lepsi praci, na druhou stranu
        > ale stoji nekolik tisic a zdarma k mani nebyva.

      • Pilucha, Jiri
        Message 3 of 9 , Jun 1, 2010
          Martine (promin, ze obtezuju dotazem, ktery dosvedcuje, ze jsem zcela computer-illiterate)
          Na konci instalace to rika
          Register your copy using following data:
          Registration key:
          Xxxxxxxxx
          To je jako nutno udelat, aby se to dalo provozovat, anebo to nezbytne neni a je to pouze kvuli nejakym upgradum apod?
          Dik
          Jirka

          Message 4 of 9 , Jun 1, 2010
            Kdyz jsme u PDF a OCR,

            nenapada nekoho nejaky figl jak zaridit tohle:

            1) obratit poradi stranek v dokumentu (aby posledni byla prvni,
            predposledni druha atd..)
            2) Zkombinovat dva dokumenty dohromady tak aby sla vzdycky jedna
            stranka z jednoho a druha z druheho...

            Mam naskenovany velky soubor (asi 900 stran), jenze byl oboustranny,
            dal jsem do automatickeho podavace vzdy asi ctvrtinu souboru (tim jsem
            naskenoval licove stranky, tedy liche), pak jsem to obratil a
            naskenoval rubove (sude), jenze ty jdou od posledni v dane hromadce po
            prvni .... ted bych to potreboval dat vse dohromady ve spravnem poradi
            ... jde to samozrejme manualne, ale je to pekna otrava a tech 900 stran
            by trvalo snad den... nema nekdo nejaky figl???

            Diky

            Message 5 of 9 , Jun 1, 2010
              Ja se priznam, ze jsem tuhle verzi neinstaloval, ale obvykle je nutne
              ziskany program registrovat, a to do 24 hodin (tj. do zitrka 9.00).
              Jinak spadne do nejakeho demo modu a "darek zdarma" je v cudu.

              Ale vetsinou si to ty programy resi nejak samy, pripojenim na matersky web.

              Upgrady bohuzel nejsou - to je snad jedina nevyhoda tohohle serveru.
              Zdarma je jen to, co stahnes, za upgrade uz bys musel zaplatit. Na druhe
              strane, spousta z tech programu se tam nabizi treba za pul roku znova,
              ve vyssi verzi, a v takovem pripade je to samozrejme zase gratis.

              M.

              Message 6 of 9 , Jun 1, 2010
                Obavam se, ze v OCR uz je pozde, zvlast pokuds to vsechno zpatlal do
                jednoho pdfka - ale mozna to lze nejak udelat v PDF, pokud mas ostrou
                verzi? Mozna rozsekat na jednostrankove soubory, a ty potom treba tridit
                pomoci Pruzkumnika WIndows? Poradi vice souboru ve FineReaderu je
                urcovano poradim, v nemz importovane soubory vybiras, takze tam to
                ovlivnit lze.

                Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a
                nechat ho par hodin klikat...

                jiny M

                Message 7 of 9 , Jun 1, 2010
                  Dik Martine,

                  Ja se to snazim delat v PDF, nacitat to vubec nebudu, neni to prace,
                  ale manualy na opravy starejch aut... potrebuju to dostat do citelne
                  podoby... zkousel jsem v plnem PDF a jedine co umim je manualne
                  pretahovat jednotlive stranky v okenku pages - zdola nahoru abych
                  zmenil poradi, respektive z jednoho dokumentu do druheho abych to dal
                  dohromady... ale udelal jsem cca 100 stranek a trvalo top asi dve
                  hodiny....

                  Jony by u toho nevydrzel ani pet minut, Mekac neMekac... :)

                  Jak to rozhodit do jednostrankovych souboru bys vedel?

> [...]
                  >ovlivnit lze.
                  >
                  >Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a

                • Stanislav Zizka
                  Message 8 of 9 , Jun 1, 2010
                    Mateji,

                    dal jsem do googlu "split large PDF into individual files"

                    a vyskocilo toto: http://www.pdfsplit.com/

                    pisou tam: "The split function lets you split PDF files based on page ranges and page numbers" - treba to pujde i podle lichych a sudych stranek. je tam i free trial, vypada to. ale ja osobne jsem to nepouzival.

                    Standa

                    __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5163 (20100601) __________

                    http://www.eset.cz

                    Message 9 of 9 , Jun 3, 2010