Re: Ku?el

  • zora.jackman
    Message 1 of 6 , May 31, 2010
      Aha, uz je mi to jasne. Malo se zamyslim a slunicko dneska docela palilo... Ale asi by to nemelo v te otazce hrat roli, bud je to kolme na zakladnu nebo ne.
      A aby to nebylo tak jednoduche, mame take komoly kuzel - tam, kde vrchol lezi vne kuzelove plochy.
      Jak ten puvodni kuzel vlastne vypadal?

      ZORA

      Radeji uz nebudu fusovat do geometrie!

      Message 2 of 6 , Jun 2, 2010
        Díky,
        je to fakt kosý kužel - kruhová základna přičemž spojnice středu základny a
        vrcholu nesvírá pravý úhel se základnou. Je to tzv. nerotacni teleso
        sarka