Re: Kvetnova hospoda

  • Kostas
    Message 1 of 25 , May 3, 2010
      Ja muzu v oba dny.

      K.

      Message 2 of 25 , May 3, 2010
        Snad uz mi bude dobre, muzu pouze v utery

        sarka

> [...]
        >
        > Meli jsme tam pred nedavnem sraz se spoluzackami a bylo to docela fajn.
        >
        > Napiste, ktery den by se vam hodil vic, zarezervuju stul.

      • Alena Ryšková 2e
        Message 3 of 25 , May 3, 2010
          Ajta, to to letí... já muzu jen ve ctvrtek, nejak mam ty druhe uterky v
          mesici uz obsazene ...
          Alena

> [...]
          >
          > Meli jsme tam pred nedavnem sraz se spoluzackami a bylo to docela fajn.
          >
          > Napiste, ktery den by se vam hodil vic, zarezervuju stul.

        • Ing. Jiří Klíma
          Message 4 of 25 , May 3, 2010
            Aj ta krajta.

            A ja nemuzu vubec, protoze jsem pryc az do zacatku cervna :-(.

            Tak se hezky baf, baf, bavte.

            Jirka

            Message 5 of 25 , May 4, 2010
              A pomohla by treba streda? Jako prvni ctvrtek v mesici to taky neni spatny :-))

              P.

            • Milan Condak
              Message 6 of 25 , May 4, 2010
                Mimoradne se také vyjadruji, Milan Condak:

                Jsem pro utery 11.5. a navrhuji SPOJIT hospodu s powwow

                http://www.proz.com/powwow/3191

                V Praze bude na "gala akci", konferenci GALA jako vystavovatel
                Yves Champollion z Parize a pani reditelka Wordfastu LLC z Washingtonu,
                Kristyna Marrero.
                Uz je tam jeden ucastnik z Ostravy a jedna z Ceskych Budejovic.

                Zdravim z Ostravy,

                Milan Condak
                PS: pokud chcete někdo pozvat zastupce jinych spolecnosti, jsou zde seznamy

                Recnici:
                http://www.gala-global.org/conference/speakers

                Sponzori:
                http://www.gala-global.org/conference/sponsors

                Vystavovatele:
                http://www.gala-global.org/conference/exhibitors

                2a. Kvetnova hospoda
                Posted by: "Pavel" pavel.janousek@... pavel.janousek

                Message 7 of 25 , May 4, 2010
                  No to by nebyl spatny napad tam pozvat nekoho z te Gala konference co bude v Praze. S jednim z tech poradajicich jsem skypoval, ale radeji jsem se vydaval za majitele agentury, ktera se specializuje na jednu jazykovou kombinaci, abych mu zase tak moc nelhal.

                  Mimochodem, pujdete nekdo na tu konferenci? Vstupne (euro 1000+) se mi zda ponekud eliminujici freelancery jako jsme my.

                  K.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan Condak" <Milan.Condak@...> wrote:

> [...]
                  >
                  > Meli jsme tam pred nedavnem sraz se spoluzackami a bylo to docela fajn.
                  >
                  > Napiste, ktery den by se vam hodil vic, zarezervuju stul.

                • Pavel
                  Message 8 of 25 , May 5, 2010
                    Tak to domluvím na utery 11. kvetna od 18 hodin v pizzerii Felicita.
                    Tady je jeste jednou odkaz:
                    http://pizzeria.felicita.sweb.cz/
                    Cesta je jednoducha - tramvaji na Ujezd, pak kousek pesky.

                    Dal jsem vedet Kristyne Marrero, ze bychom obe akce spojili, tak uvidime, co ona na to.

                    Stul bude rezervovany na moje jmeno.

                    Tesim se
                    Pavel

                    Message 9 of 25 , May 5, 2010
                      Ahoj, potrebovala bych trochu braimstorming a vhodny preklad pro
                      "entry-size starter pack" of cleaning fluids.

                      Zasekla jsem se na startovaci sade, coz zni nic moc.

                      Diky moc vsem

                      Hanka
                      Message 10 of 25 , May 5, 2010
                        Já bych se toho nebál. Jde zrejme o mensí balícek pro budoucí prodejce nebo existuící prodejce nového produktu. Mohla by to být taky "sada na zkousku" v mensím balení (=entry size).

                        Message 11 of 25 , May 5, 2010
                          Dobry den,

                          mohl by mi prosim nekdo z kolegu poradit s terminem "male luer adapter"? Uz
                          jsem se tady jednou ptala na "male luer connector", ale z diskuse nevyplynul
                          jednoznacny zaver. Delam korekturu, v niz prekladatel pouzil termin
                          "zastrckovy adapter Luer", coz se mi nezda nejvhodnejsi. Samci adapter zni
                          ovsem podstatne hure.
                          Diky predem za jakekoli rady a napady.
                          Sabina
                        • Petr
                          Message 12 of 25 , May 5, 2010
                            Nekde jsem se setkal s prekladem male = vnitrni, female = vnejsi.
                            Petr Adamek

                            Message 13 of 25 , May 5, 2010
                              diky, Honzo, za reakci
                            • Sabina Králová
                              Message 14 of 25 , May 6, 2010
                                Dekuju.
                                Sabina

                                wrote:

> [...]
                                > jednoznacny zaver. Delam korekturu, v niz prekladatel pouzil termin
                                > "zastrckovy adapter Luer", coz se mi nezda nejvhodnejsi. Samci adapter

                              • jakub.tucek
                                Message 15 of 25 , May 10, 2010
                                  Dobrý den,
                                  k male mám toto: V IT se bìžnì používá termínù samec (zástrèka, to z èeho nìco èouhá, podle jasné zoologické analogie) a samice (zásuvka). V psaném textu se to asi ale úplnì nehodí, obzvláštì u medicínského vybavení - našel jsem Luerùv adaptér a nástavec - viz http://ukb.lf1.cuni.cz/web/images/dokumenty/spp_oc_1_v2.pdf
                                  Tøeba Vám to pomùže,
                                  s pozdravem
                                  Jakub Tuèek

                                  > Nekde jsem se setkal s prekladem male = vnitrni, female = vnejsi.
> [...]
                                • Sabina Králová
                                  Message 16 of 25 , May 10, 2010
                                    Diky. Musim se priznat, ze jsem prosla spoustu materialu na internetu, ptala
                                    se nekolika lekaru a zdravotni sestry, ktera nedela nic jineho, nez odbery
                                    krve, ale v praxi zjevne nikdo ono "male/female" luer lock neresi, nikdo ani
                                    nevedel, co to je. Termin patice se take nepouziva. Luer je proste typ
                                    strikacky:)))
                                    Sabina

                                    Message 17 of 25 , May 10, 2010
                                      Jojo, tohle je ta srazka kultur. Ano, luer je typ strikacky (jako byval
                                      record). Fakt je, ze doktor ty spojky vidi, takze nepotrebuje - na
                                      rozdil od hyperpolopatickych Amiku - vysvetlovat, kde je samec a kde
                                      samice. Stacilo by napsat jen "spojka". Potiz je, ze na ceste k
                                      doktorovi preklad projde rukama rady tupejsu z rad korektoru, PM a mysi
                                      u distributora, kteri si stezuji na "chybejici" preklad nebo ho aktivne
                                      doplni... a z toho pak vznikaji ty patice, samci a vnitrni spojky.

                                      Lueruv nastavec jsem jeste nepotkal, ale prekvapilo mne, ze Herr Luer
                                      skutecne existoval...

                                      Martin

                                      Dne 10.5.2010 10:45, Sabina Králová napsal(a):

> [...]
                                      > nevedel, co to je. Termin patice se take nepouziva. Luer je proste typ

                                    • Sabina Králová
                                      Message 18 of 25 , May 10, 2010
                                        Ja si nejsem tak uplne jista, jestli "Luer adapter" je totez jako "luer
                                        connector"???, ale myslim, ze je vhodnejsi adapter Luer. Osobne bych ono
                                        "male" klidne vynechala, ale diky tomu, ze jsem "tupejs" korektor a
                                        genialni prekladatel prelozil "zastrckovy adapter luer (male)", jsem preklad
                                        jen mirne upravila a poslala dale, protoze jsem si nebyla 100% jista a sla
                                        jsem cestou nejmensiho zla:)).
                                        s.

                                        Message 19 of 25 , May 10, 2010
                                          Pod pojmem luer adapter bych si predstavil prechodku, na jejiz jedne
                                          strane bude luer, na druhe neco jineho (treba dnes uz nepouzivany
                                          record, vic lueru nebo treba tohle:
                                          http://www.lplc.com/syringes/luer.html).

                                          Pokud bylo v originale connector a ne adapter, s vysokou
                                          pravdepodobnosti byl tupejs prekladatel - kvetnaty opis s alibistickym
                                          malem v zavorce tomu aspon nasvedcuje.

                                          M.

                                        • Petr
                                          Message 20 of 25 , May 10, 2010
                                            Ale kdyz existuje male luer a female luer, tak ta specifikace snad nejaky vyznam ma, nebo ne?
                                            Petr Adamek
                                          • Sabina Králová
                                            Message 21 of 25 , May 10, 2010
                                              Urcite ma, jen jsem proste nenasla nikoho, kdo by 100% vedel, jak to spravne
                                              prelozit krome vyrazu "samci", "samici", pripadne "male", "female", coz jsou
                                              zpusoby, ktere jsou nejbeznejsi. Martin navrhoval "konus" a "patice". Konus
                                              je bezne, patice se vicemene nepouziva.
                                              Sabina
                                              Message 22 of 25 , May 10, 2010
                                                A ja si myslim, ze nema, nebo aspon zdaleka ne vzdycky. Treba u injekcni
                                                strikacky ten luer proste nemuze uz z podstaty byt jiny nez male, a vi
                                                to kazda sestra.

                                                Existuje spousta veci, ktere Amici vysvetluji a my ne - treba proto, ze
                                                je v USA o neco vice lidi susicich kocky v mikrovlnkach, nebo treba
                                                proto, ze jsou nam ty veci z kontextu jasne. A jsou to velmi casto prave
                                                ty veci, pro nez ceska praxe nema jmeno - protoze proste nestoji za to
                                                jmeno vymyslet.

                                                Jen pro ilustraci, ted jsem kuprikladu dodelaval manual, v nemz je rec o
                                                "argon gas vessels". Muj predchudce (strasici mne az za hrob formou
                                                fuzzy matchu z TM) to peclive a verne prelozil jako "nadoby s plynnym
                                                argonem". Ja jsem z toho udelal - velmi nepeclive a nepresne - argonove
                                                lahve. Jednak proto, ze se "nadobam na plyn" cesky lahve rika, jednak
                                                proto, ze jsem v zivote nevidel nekoho pouzivat argon tekuty nebo
                                                nedejboze tuhy.

                                                Je to samozrejme drobnost, ale kdyz se ty drobnosti nascitaji, rozdil ve
                                                srozumitelnosti manualu pozna i laik...

                                                Martin

                                                Dne 10.5.2010 14:46, Sabina Králová napsal(a):

> [...]
                                                > zpusoby, ktere jsou nejbeznejsi. Martin navrhoval "konus" a "patice". Konus

                                              • Sabina Králová
                                                Message 23 of 25 , May 10, 2010
                                                  Hm, kocky v mikrovlnce jsem sice nikdy susit nezkousela, ale v jednom navodu
                                                  ke kremu na boty bylo napsano, ze se boty maji pred osetrenim danym kremem
                                                  dukladne nahrat. Tak jsem otevrela troubu elektrickeho sporaku, dala boty na
                                                  otevrena dvirka a nahrala jsem je. Vysledek - upecena podrazka, ktera se
                                                  uplne normalne rozlozila a tim padem znicene drahe trekove boty, skoda asi 8
                                                  000 Kc. Jak je vidno, nekdy neni podrobnejsi navod na skodu:)))
                                                  S.

                                                  Message 24 of 25 , Apr 30, 2013
                                                    Ahoj,

                                                    pokud mate zajem se nekdy v kvetnu sejit, zadejte prosim sve casove
                                                    preference na adrese http://www.doodle.com/u9cbfpxugssh5g3i . Je to o
                                                    dost jednodussi, nez se o terminech dohadovat mejlem, a mnohem mene
                                                    obtizne pro ostatni, nez kdyz se dohadujem mejlem na skupine.

                                                    Tesi se