RE: [Czechlist] Re: HELP: two electro terms

    Message 1 of 11 , Apr 30, 2010
      Jasne! Pepa ma pravdu. "Device" je cokoliv, co lze pripojit a jde o to, ze
      by to melo mit na tom pripojeni zakoncovaci clen (nebo proste "zakonceni");
      coz je prakticky paralelni odpor...

    • tomas_mosler
      Message 2 of 11 , May 1 4:40 PM
        Mel bych jeste jednu otazku z tehoz projektu, a to co je "flywheel diode":

        The permitted current of alarm output sync is up to 30 mA, and a flywheel diode is required.

        Dekuji za rady.

        Tomas

        Message 3 of 11 , May 1 11:17 PM
          Ahoj Tomasi,

          v cestine by to mela byt "ochranna dioda"...