Format hypertextovych odkazu v textu

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 12 , Apr 20, 2010
      Zdravim,
      neporadi mi nekdo, jestli lze ve Wordu udelat nasledujici.
      Mam text, jehoz jednotlive casti jsou cislovany formatem (1), (2) atd. V textu jsou pak hypertextove odkazy na tyto jednotlive casti, ale pri odkazu v textu potrebuji format misto (1) pouze radovou cislovku 1., coz se mi zatim nijak nepodarilo. V hypertextovem odkazu neni problem vymazat prvni zavorku, ale kdyz jsem totez chtela udelat s druhou, tak se mi smaze cely odkaz. Ma to nejake reseni?
      Predm diky
      Iveta

    • Vesely Petr
      Message 2 of 12 , Apr 20, 2010
        Ahoj,

        ja to pri prepisovani hypertextovych odkazu resim tak, ze pismeno na konci vyrazu, ktere chci smazat, oznacim a smazu pomoci Delete, misto mazani sipkou (ktere maze cely hypertext), primitivni, ale ucinne :)
        Snad to pomuze

        Petr

        Message 3 of 12 , Apr 20, 2010
          Dobry den,
          nevim, jestli dobre chapu podstatu dotazu, ale pokud chci zmenit text zobrazovany jako hypertextovy odkaz, klepnu na nej pravym tlacitkem a vyberu prikaz Upravit hypertextovy odkaz. Otevre se nove okno a v jeho horni casti mohu zmenit text, ktery se ma zobrazovat, pak potrvdim tlacitkem OK.
          S pozdravem,
          Jarda

          Message 4 of 12 , Apr 20, 2010
            To prave nejde. Kdyz chci oznacit jen tu posledni zavorku, oznaci se mi cele cislo a pri provedeni Delete se mi to logicky smaze cele. Oznacenim a naslednym smazanim pomoci Delete lze oznacit a smazat cokoli, krome te posledni zavorky.

            Message 5 of 12 , Apr 20, 2010
              To jsem taky zkusila, ale po stisknuti praveho tlacitka mohu otevrit pouze "upravit pole" a to kdyz rozkliknu, tak tam se mi to nikde nepodarilo udelat. Zrejme to bude nejaky sofistikovanejsi system odkazu, nebo nevim.

              Message 6 of 12 , Apr 20, 2010
                Pokud je to popisny text odkazu, zkusil bych hromadnou zamenu (najit a
                nahradit, Ctrl+H).

                1. krok: Najit: (^#) Nahradit §^&§
                Kliknout na Nahradit vse a zkontrolovat vysledek.
                2. krok: Najit: §( Nahradit (
                3. krok: Najit: )§ Nahradit )

                Usetri to furu manualni prace.

                Martin

                Dne 20.4.2010 12:48, Prekladatelsky servis napsal(a):

> [...]
                > pouze "upravit pole" a to kdyz rozkliknu, tak tam se mi to nikde
                > nepodarilo udelat. Zrejme to bude nejaky sofistikovanejsi system odkazu,

              • Vesely Petr
                Message 7 of 12 , Apr 20, 2010
                  Tak bych jeste zkusil oddelit tu posledni zavorku mezerou (pokud to jde) a az pak ji oznacil a smazal. Vic me zelbohu nenapada.

                  P.

                  Message 8 of 12 , Apr 20, 2010
                    Petre, diky, ale to vsechno jsem bez uspechu zkusila.

                    Message 9 of 12 , Apr 20, 2010
                      Martine, diky moc. To me ve snaze usetrit si praci vubec nenapadlo. je to
                      sice pracne, protoze se odkazuje pokazde na jine cislo, takze musim vzit
                      odkazovany bod po bodu a pouzit funkci Nahradit, ale aspon to FUNGUJE.
                      Jeste jednou diky

                      Message 10 of 12 , Apr 20, 2010
                        Nekdy taky jde otevrit vlastnosti hyperlinku a upravit to tam, nebo
                        udelat hyperlink novy na to na co potrebujes... ale je fakt, ze to pri
                        tom casto blbne, atky to nemam rad..

                        Message 11 of 12 , Apr 20, 2010
                          Proto jsem taky pouzil zastupne znaky, ne konkretni cisla - navrzene
                          kroky funguji pro libovolne *jednomistne* cislo. Pokud mas i dvojmistne,
                          je nutno to zopakovat i pro ne. Pak proceduru opakuj, ale v prvnim kroku
                          pouzij (^#^#)

                          Martin

                        • Jaroslav Hejzlar
                          Message 12 of 12 , Apr 20, 2010
                            Tak zkuste umistit kurzor do toho textu (2) a pak vybrat z nabidky Wordu prikaz Vlozit - Hypertextovy odkaz, tim by se melo otevrit to spravne okno (Upravit hypertextovy odkaz), o kterem jsem mluvil v minulem mailu.
                            Jarda