Job - filatelie/motyli

  • Radovan Pletka
    Message 1 of 4 , Dec 3, 2000
      Kontaktoval mne zakaznik, ktery potrebuje prelozit z cestiny do anglictiny
      (pouze pro informaci), takze czechglictina je OK
      knizku
      Milos Hauptman
      Motyli PL 1217-25
      Vydalo vydavatelstvi Merkur, Revue sro v Brne
      naklad 1000 vytisku, druhe, doplnene vydani
      Knizku mam na stole, ale mozna bude jednodussi je v cesku koupit/pujcit nez
      posilat
      Format je tak o 3 cm mensi v obou rozmerech nez A4

      preklad by byl treba od strany 9 do strany 78 -0 tj hlavne popisy znamek a
      chyb na nich.
      Asi 12 stran je bud plnych nebo ma dost textu, ostatni jsou casto jenom par
      slov. Pocet slov nevim, ale par tisic slov to bude. Zakaznik je clovek,
      ktery zbira motylovite znamky a jeho rozpocet je zhruba $200, coz neni az
      tak moc, ale zase nespecha a tak pokud se nekdo zajimate o motyly a o
      znamky, ozvete se mi. Ja z tohodle nema nic, pouze to zprostredkuju a
      zajistim platbu.

      Takze pokud mate nekdo volno a zajem, ozvete se mi
      Radovan Pletka, Czech and Slovak Services
      P.O.Box 11202, Burke, VA 22015, USA
      Phone703 323 6659, E-fax 561 423 8233, Mobile phone 703 980 8554
      pletka@..., RPletka@..., ICQ: 286 386 96
      www.czechtranslation.com - www.jobsfortranslators.com
      Publisher of the famous weekly job list for translators/interpreters -Feel
      free to request a sample (-:
      Subscription $30 per year (or $3 per month if you are subscribing later in
      the year)
      (cash, check, VISA, MASTER and AMEX accepted)