Voice recognition

  • Milan Condak
    Message 1 of 3 , Apr 3, 2010
      Konecne je zde slibena prezentace testu jednoho ceskeho programu

      http://www.condak.net/usta/newtontest/cs/00.html

      Prijemne svatky,

      Milan
    • Kostas
      Message 2 of 3 , Apr 4, 2010
        Hmmm, to vypada zajimave. To jsi zaintegroval speech recognition do wordfastu?

        K.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan Condak" <Milan.Condak@...> wrote:

        > Konecne je zde slibena prezentace testu jednoho ceskeho programu
        >
        > http://www.condak.net/usta/newtontest/cs/00.html
        >
        > Prijemne svatky,
        >
        > Milan

      • Milan Condak
        Message 3 of 3 , Apr 5, 2010
          Ahoj Kostasi,

          Na otazku:"To jsi zaintegroval speech recognition do wordfastu?"
          Odpovidam: "Ne."
          -----------------
          Na strane

          http://www.condak.net/usta/newtontest/cs/02.html

          Uvadim:
          Pro analýzu a graficke znazorneni rozdilu jsem pouzil Wordfast Classic.
          Testoval jsem pouze rozpoznani slov ve trech vetach. Porovnal jsem precteny
          a napsany text.
          Na strane 01:

          http://www.condak.net/usta/newtontest/cs/01.html

          Vidis jakou mi vyrobce zapujcil terminologii a slovnik. Databaze mela udajne
          250 tisíc slov.
          Program pise "bez preklepu".
          Zato pise "preslechy": to co slysi porovna s tim co ma v databazi a to
          napise.
          /PC Translator ma vice nez 900 tisíc vyrazu a také neobsahuje všechny, na
          které narazime při prekladani./
          Kdyz pridavam terminologii do slovniku PC Translatoru, napisu znaky
          zdojoveho jazyka a potom znaky ciloveho jazyka.
          --
          Kdyz se pridava terminologie do diktovaciho programu, tak se nejprve napisi
          znaky ciloveho jazyka a potom se k nim namluvi

          Milan