Re: [Czechlist] Re: Prvni utery?

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 14 , Feb 26, 2010
      Myslim, ze jsme posledne u Bizona domlouvali nejakou hospudku zastavku nad
      Andelem, nazev uz jsem zapomnela... ale Radlice zvladnu taky. V podstate
      nemam problem, kdyz tam neco jede od nas ze vsi :-) a kdyz stiham metro
      domu.
      Jsem pro
      Alena

      Message 2 of 14 , Feb 26, 2010
        Mám zájem. Radlice mi nevadí.
        E.
> [...]

        > Zdravim ve spolku,
        >
        > nachazim se v Praze a vzhledem k tomu ze se blizi 1 utery jsem chtela

      • Alena Ryšková 2e
        Message 3 of 14 , Feb 26, 2010
          Se mnou je to hlasu pet - i kdyz jsem mail posilala asi pred dvema hodinami,
          stale se jeste nekde toula... tak snad tento dojde?
          Alena

          Message 4 of 14 , Feb 26, 2010
            Muzu se pridat? prominte, nebyla jsem odpoledne u pocitace...

            Diky a tesim se,

            Valerie

            Message 5 of 14 , Feb 26, 2010
              Jasne - a to plati prosim pro kazdeho, kdo o nasi spolecnost stoji....

              Martin

              Dne 26.2.2010 21:21, Valerie Talacko napsal(a):

              > Muzu se pridat? prominte, nebyla jsem odpoledne u pocitace...
              >
              > Diky a tesim se,
              >
              > Valerie

              > hodinami,

            • Jaroslav
              Message 6 of 14 , Feb 28, 2010
                Kdyz maj otevreno jenom do 21, nechtelo by to prijit driv, aspon od 18 h?
                JS

                Message 7 of 14 , Feb 28, 2010
                  Nemam s tim problem, a hospoda skoro jiste taky ne. Vychazel jsem jen z
                  poznatku, ze do sedmi moc lidi nechodi... Pokud byste nekdo uvitali
                  sestou, dejte vedet (radsi asi offlist), at tam Jarda neni sam.

                  Martin

                  Dne 28.2.2010 12:40, Jaroslav napsal(a):

                  > Kdyz maj otevreno jenom do 21, nechtelo by to prijit driv, aspon od 18 h?
                  > JS

                  > smerem z

                • kzgafas
                  Message 8 of 14 , Mar 2, 2010