Re: danove zmeny od ledna 2010

  • Vesely Petr
    Message 1 of 2 , Jan 24, 2010
      Pratele, galakticka prirucka pravi: Nepropadejte panice :-), zdravy rozum mi rika, ze pokud ozelime pripadnou vyhodnost vraceni DPH, tak muzeme v klidu dal zustat neregistrovanymi neplatci, docela pochybuju, ze by se v tom financak znicehonic vrtal, hrabal se ve fakturach a overoval, jestli je ten ktery klient platce nebo ne, potazmo kdyz, jak pisete, je to pro stat casto nevyhodne a vraci se mi vic, nez kolik na DPH odvedu. No a kdyby nam prece jenom hvezdy nebyly nakloneny a bernak se v tom vrtat zacal, tak muzeme vzdycky hrat prekvapeneho, nasadit psi oci a vlidnym slovem je nejak ukecat, urcite by to nebylo na nejaky velky flastr. Na me byli na bernaku zatim vzdycky hodni :-)

      Petr

      Date: Fri Jan 22, 2010 6:24 am ((PST))

      Panenko skakava, to nemuzou myslet vazne!
      Hele, ale na tom odkazu se pise, ze aby na tebe DPH spadlo, misto plneni
      musi byt v zahranici. Kdyz prekladam, tak plnim doma, ne?

      Martin