RE: [Czechlist] male Luer connector

  • Vlastimila Palíková
    Message 1 of 24 , Dec 1, 2009
      Obrazek je na
      http://www.ozoneservices.com/products/OLP/tubing/images/luerlock-01b.jpg

      Konus maji oba konce, "male" i "female". "Luer" je IMHO jmeno, takze ja
      nechavam "Luer", ne "Luerová". Zdravim, Vlasta

      RNDr. Vlastimila Palíková
      Babická 17
      78501 Šternberk
      Czech Republic
      tel./fax: 00420 585 012 197
      mobile: 00420 608 818 786

      Message 2 of 24 , Dec 1, 2009
        Omlouvám se, se svým omezeným rozhledem jsem nepředpokládal jinou aplikaci
        než elektrickou/elektronickou. Proto ta zástrčka předtím.
        Při prohledávání stránek zabývajících se stříkačkami apod. LUER je vidět, že
        se běžně používá označení konektor luer nebo koncovka luer nebo spojka luer
        (případně luer-lock), resp. adaptér luer. Jinak se s tím prodejci příliš
        nepářou a bežně používají male/female luer konektor.

        http://www.nod32.cz