FW: FW: [Czechlist] pocitacovy dotaz

  • Lenka Mandryszová
    Message 1 of 1 , Nov 11, 2009
      Hani, na to je prave fajn ta dokovaci stanice, mas tam pripichnuta vsechna
      externi zarizeni a notebook vytahnes, kdy potrebujes.
      Co se tyce Vist, taky jsem slysela story hranicici s hororem, ale ja na nich
      jedu uz rok, mam na nich nainstalovano kde co, a opravdu si nemuzu stezovat.
      Mam par znamych (vcetne grafiku), kteri take nemaji s Vistami problemy, a to
      je pouzivaji na narocnejsi aplikace nez my. Ted jsem se zrovna ptala jednoho
      ajetaka, v cem je tedy problem - udajne ze zabiraji hodne pameti a nejsou
      tak svizne jako XP a nekdy jsou nekompatibilni s nekterym starsim softwarem.
      Mne na to jede vse.
      A co se tyce starsiho funkcniho pocitace, mas prece siroke potomstvo, tak je
      muzes pravidelne obdarovavat :)
      Lenka