FW: [Czechlist] pocitacovy dotaz

  • Lenka Mandryszová
    Message 1 of 2 , Nov 11, 2009
      Hani, ze svých naprosto laickych zkusenosti vim, ze je nejlepsi koupit nove
      zelezo, lepeni se mi nikdy nevyplatilo. 5 let je na pocitac myslim az az a
      predejdes tomu, ze jednou nenastartujes vubec. Instalace vseho je opruz, ale
      da se to za 1 den zvladnout. Vse, co popisujes, jsem instalovala, krome toho
      i Trados a Across (ten uz jsem tedy uspesne odinstalovala). Mozna budes
      muset koupit prodlouzeni licence na Wordfast, ale to je pakatel a budes mit
      zase na nejakou dobu vystarano. Co se tyce operacniho systemu, nevim, zda je
      jeste v prodeji XP, ja dostala OEM verzi Vist na notebooku a nemuzu tedy
      rict ani pul spatneho slova. Mam k tomu Office 2007 a vrele doporucuji,
      protoze ma mnohem vypracovanejsi prostredi a nemusis se k nekterym funkcim
      dostavat pres 10 klinuti (napr. zmeny formatu pisma, vcetne hornich a
      dolnich indexu a specialnich znaku). Pokud mas volne prostredky, tak
      investuj, uvidis, jak se Ti bude dobre pracovat.
      Jeste zvaz, zda nemas uplne nejlepsi poridit vykonny notebook. Ja jsem
      zacala na notebooku pracovat, kdyz se mi narodilo treti ditko, abych se
      mohla podle potreby vzdy nekam uklidit, a ted uz na desktop ani nesahnu.
      Poridila jsem si k notebooku dokovaci stanici a kdyz potrebuju, vezmu notas
      pod pazi, sednu si na zahradu nebo ke krbu nebo kamkoliv a nemusim pracne
      pretahovat soubory, TMka a podobne.
      Lenka

      Message 2 of 2 , Nov 11, 2009
        Ahoj vsichni,

        Díky, Petr, Jirko a Lenko, no, pujdu do noveho PC. Akorat k tomu
        stavajicimu mam citovy vztah, tak jsem se jeste snazila o nejaky repas,
        ale rozumove je mi jasne, ze repas je blbost.

        Notebook mam a pouzivam stejne jako Lenka. Ale presto chci duplicitne
        druhe PC se vsemi daty a softwarem, co mam na notebooku. Na desktopu
        delam radeji, protoze jsem zasita u sebe a mam klid od zbytku rodiny.
        Kdyz mam vytazeny notebook, jsem vystavena natlaku, at jdu mezi ne:-)

        Zvazim, jaky operacni system a co k tomu. Inklinuju k Windows XP, ale
        jeste to zvazim:-)

        Jeste jednou diky vsem