Re: [Czechlist] Re: Setkani prekladatelu pristi tyden

    Message 1 of 17 , Nov 1, 2009
      Bohužel TU nejsem

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Martin Janda
      Date: 11/01/09 23:39:13
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] Re: Setkani prekladatelu pristi tyden

      Ja v utery taky. Ve ctvrtek sice nerad, ale asi bych to taky zvlad.
      Martin

      Valerie Talacko napsal(a):

      > prominte, ted jsem se dozvedela, ze ve ctvrtek nemuzu. Ale v utery ano.
      >
      > Valerie

      > <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> [mailto:Czechlist@yahoogroups.com

    • kzgafas
      Message 2 of 17 , Nov 2, 2009
        Tak to o fous vyhralo utery, tak jsem udelal rezervaci od 19:00 hod na me jmeno, restaurace U knihovny, Veleslavínova 10, pár krokù od stanice metra Staromestska
        http://www.uknihovny.cz/restaurace_index.php

        K.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

        > Bohužel TU nejsem
        >
        > sarka

      • Eva (volny)
        Message 3 of 17 , Nov 3, 2009
          Jé, díky moc, Aleno, fakt se to ke mne nedostalo. Já muzu v úterý, ve ctvrtek ne.
          E.
          ted jsem si vzpomnela ze nevim, jestli se to k Tobe dostalo...
          Alena