Setkani prekladatelu pristi tyden

  • kzgafas
    Message 1 of 17 , Oct 29, 2009
      Tak asi na mne prisla rada s organizaci setkani pristi tyden. Vybral jsem tento podnik: http://www.uknihovny.cz/

      Je to hned u stanice metra Staromestska a vyznacuje se az extremne nizkymi cenami na tuto cast Prahy. Byl jsem tam a je to OK. Tak mi poslete indiv mail, jestli se vam to hodi v utery nebo ve ctvrtek nebo je vam to jedno a ja tam podle vetsinove preference udelam rezervaci a dam vam vedet na kdy.

      K.
    • Alena Rysková 2e
      Message 2 of 17 , Oct 29, 2009
        Teda, to tech organizatoru moc nemame, ze uz ja zase rada na Tobe, co? :-)
        Ja tentokrat muzu jen v utery, ve ctvrtek slavime s muzem vyroci (vyhlednuta restaurace v ma v sobotu a nedeli zavreno, no toto?!)
        Alena

        Message 3 of 17 , Oct 29, 2009
          Luxury Getaways
          je nazev poradu na travel channelu. Lamu si hlavu, jak to nazvat cesky.
          Luxusni dovolena na posledni chvili? Luxus za hubicku?
          Musim rict, ze po celem dni Globe trekkeru, Great scenic railways, Greatest motorcycle ridesIntrepid journeys atd. uz mne nic kloudneho nenapada...
          Diky za jakykoli napad!
          Alena

        • Melvyn
          Message 4 of 17 , Oct 29, 2009
            Nadherne uniky

            Unik do luxusu

            BR

            M.

            Message 5 of 17 , Oct 29, 2009
              Vazne? Puvodne jsem mela luxusni uteky, ale pak jsem myslela, ze getaway je neco jako vyprodej... tak to jsem na spatne stope. Unik do luxusu je vyborny, to pouziju.
              Díky!
              Alena

              Message 6 of 17 , Oct 29, 2009
                --- In Czechlist@yahoogroups.com, Alena Rysková 2e <preklady@...> wrote:
                > Puvodne jsem mela luxusni uteky, ale pak jsem myslela, ze getaway je neco jako vyprodej...

                Asi mate na mysli give-away/giveaway.

                >tak to jsem na spatne stope. Unik do luxusu je vyborny,

                Jo? Anebo Cesty za luxusem?

                BR

                M.
              • Alena Rysková 2e
                Message 7 of 17 , Oct 29, 2009
                  Jsem ja to trubka, jiste, giveaway.
                  Tak nakonec ty cesty za luxusem, to vic zapada do celkove "koncepce".
                  Diky!
                  Alena

                  Message 8 of 17 , Oct 30, 2009
                    Tak zatim se mi Aleno nikdo dalsi neozval. Tak zatim nevim co s tim.

                    K.

                  • Sabina Králová
                    Message 9 of 17 , Oct 30, 2009
                      Ahoj Kostasi,

                      ja bych mohla jen ve ctvrtek.
                      Sabina
> [...]

                      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Alena Rysková 2e <preklady@...> wrote:

                      > Teda, to tech organizatoru moc nemame, ze uz ja zase rada na Tobe, co?
                      :-)
                      > Ja tentokrat muzu jen v utery, ve ctvrtek slavime s muzem vyroci
                      (vyhlednuta restaurace v ma v sobotu a nedeli zavreno, no toto?!)
                      > Alena

                    • Helga Listen
                      Message 10 of 17 , Oct 30, 2009
                        Ja nebudu v republice, jinak bych pochopitelne dorazila.

                        H.

                        _____

                        --- In Czechlist@yahoogrou <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ps.com,

                        tento podnik: http://www.uknihovn <http://www.uknihovny.cz/> y.cz/

> [...]
                        ja tam podle vetsinove preference udelam rezervaci a dam vam vedet na kdy.

                      • Valerie Talacko
                        Message 11 of 17 , Oct 30, 2009
                          Ja muzu oba dny.

                          Valerie

                          On Fri, 2009-10-30 at 16:29 +0100, Helga Listen wrote:
                          > Ja nebudu v republice, jinak bych pochopitelne dorazila.
                          >
                          > H.
                          >

                          > _____

                        • Valerie Talacko
                          Message 12 of 17 , Oct 31, 2009
                            prominte, ted jsem se dozvedela, ze ve ctvrtek nemuzu. Ale v utery ano.

                            Valerie

                            On Fri, 2009-10-30 at 16:40 +0100, Valerie Talacko wrote:

                            > Ja muzu oba dny.
                            >
                            > Valerie

                          • Sabina Králová
                            Message 13 of 17 , Nov 1, 2009
                              Ahoj Kostasi,

                              Jarka Rosenova take muze jen ve ctvertek.
                              Sabina

                              Message 14 of 17 , Nov 1, 2009
                                Ja v utery taky. Ve ctvrtek sice nerad, ale asi bych to taky zvlad.
                                Martin

                                Message 15 of 17 , Nov 1, 2009
                                  Bohužel TU nejsem

                                  sarka

                                  Valerie Talacko napsal(a):

                                  > prominte, ted jsem se dozvedela, ze ve ctvrtek nemuzu. Ale v utery ano.
                                  >
                                  > Valerie

                                  > <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> [mailto:Czechlist@yahoogroups.com

                                • kzgafas
                                  Message 16 of 17 , Nov 2, 2009
                                    Tak to o fous vyhralo utery, tak jsem udelal rezervaci od 19:00 hod na me jmeno, restaurace U knihovny, Veleslavínova 10, pár krokù od stanice metra Staromestska
                                    http://www.uknihovny.cz/restaurace_index.php

                                    K.

                                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

                                    > Bohužel TU nejsem
                                    >
                                    > sarka

                                  • Eva (volny)
                                    Message 17 of 17 , Nov 3, 2009
                                      Jé, díky moc, Aleno, fakt se to ke mne nedostalo. Já muzu v úterý, ve ctvrtek ne.
                                      E.
                                      ted jsem si vzpomnela ze nevim, jestli se to k Tobe dostalo...
                                      Alena