Re: Moneybookers

  • jakub.skrebsky
    Message 1 of 12 , Oct 6, 2009
      Ne, predkladam jen vypis z bankovniho uctu, kde je sice jako platce uveden Moneybookers, ale ke kazde takove prijate platbe dolozim detaily zakazky a skutecneho platce. Netusim, jestli je to koser, ale jak rikam, zatim to financum nikdy nevadilo. Teoreticky by tedy slo nashromazdit si penize na Moneybookers a pak je nekam ulit aniz by si toho financak vsimnul, ale nezkousel jsem to:)

      Nasel jsem k tomu akorat: http://forum.finexpert.cz/viewtopic.php?f=319&t=1030393

      Kuba

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "tropen" <yoschin@...> wrote:

      > Kubo takze do ucetnictvi davas doklad o prijate platbe pres
      > Moneybookers/PayPal?
      > Moc se mi to nelibi, protoze financove maji pristup pouze do bankovnich
      > uctu. Jak je to temihle platebnimi systemy nevim, ale rekl bych ze zadnou
      > zpetnou vazbu nemaji - jen to co opravdu prizname. Je to tak?
      >
      > Jozin

    • Ing. Jiri Klima
      Message 2 of 12 , Oct 6, 2009
        Ahoj vsem,
        I ja pouzivam MoneyBookers a jedu "na pausal". Pokud vim, tak v pripade
        pausalu nikdo nechce videt jakekoliv vypisy ani faktury. Sam si vedu knihu
        prichozich plateb a doposud mi vzdy stacilo, kdyz jsem v danovem priznani
        uvedl celkovou castku.
        Co se tyka kurzu prevodu meny, tak se bere oficialni kurz CNB k danemu dni
        pripsani castky. Ten se da dohledat v tabulce historickych kurzu (napriklad
        http://www.kurzy.cz/kurzy-men/historie/).
        Jirka

> [...]

        > uctu. Jak je to temihle platebnimi systemy nevim, ale rekl bych ze zadnou
        > zpetnou vazbu nemaji - jen to co opravdu prizname. Je to tak?

      • tropen
        Message 3 of 12 , Oct 6, 2009
          Diky vsem za odpovedi. Jeste mi nabizeji sek. Tak vaham co je lepsi. Sek je
          z pohledu poplatku nejhorsi ale pro financak asi nejtransparentnejsi. Pak je
          asi Moneybookers a nejlepsi se zda byt PayPal - prevod na ucet za 3 petky.
          Jen mi neni jasny jaky doklady predlozim financaku kdyz mi dojde treba 10
          plateb na PayPal a ja si je poslu na bezny ucet vsechny najednou. Danim
          rovnez pausalem.

          Jozin

        • Melvyn
          Message 4 of 12 , Mar 24, 2013
            Another possible solution in some contexts?

            pracovnici akademickych ustavu byli casto nuceni vymyslet dilci vylepseni u v zasade zastaralych technologii a vyrobku.

            with Academy institute staff often compelled to think up piecemeal improvements to technologies and products that were basically outdated.

            BR

            Melvyn