Re: advanced life support facilities

  • Radka
    Message 1 of 25 , Oct 1, 2009
      Hi,
      I might be a bit late, but my client wants me to call this "život udržující přístroje" whether I like it or not, apparently that was an established term for them. So I guess you could add vyspělé to the front...

      And was about to say that neobytné was meant to be nezbytné, then saw your other post.

      Radka

      Message 2 of 25 , Oct 2, 2009
        U trubek se prece palce pouzivaly jiz pred valkou - to prece nemuzes
        srovnavat.

        sarka

        Message 3 of 25 , Oct 2, 2009
          Neco jineho je pouziti u trubky nebo zavitu, kde se to bezne pouziva (a uz se ani neuvadi ze je to v palcich) a neco jineho pro bezny rozmer (tloustku) ve vete, kde ta informace ma slouzit k blizsimu urceni toho jak to ma vypadat, ja bych si teda musel vzit k ruce kalkulacku a Internet abych si presne vypocet/predstavil 1/8 palce, takze bych totez predpokladal o vetsine ostatnich CZ ctenaru a udelal bych jako prekladatel tu praci za ne a dal tam rovnou milimetry..