Re: [Czechlist] Palce a metrika

    Message 1 of 25 , Oct 1, 2009
      Ja vim - z toho pak padaji komicke vety typu "about one inch" -> "asi
      2,54 cm". Blbost jde napric populaci - prekladatelu i klientu. S blbosti
      vlastnich klientu ma smysl do urcite miry bojovat. U tech druhych to asi
      smysl nema, s vyjimkou sebe sama....

      M.

      Petr napsal(a):

      > On je taky vzdycky problem se zaokrouhlovanim a co zakaznik "snese".
      > Kdyz budu mit vetu "stineni ma mit tloustku 7 palcu" a prelozim "18 cm",
      > tak se nekdy zasekne, ze to musi byt "17,78 cm".
      > Petr
    • Radka
      Message 2 of 25 , Oct 1, 2009
        Hi,
        I might be a bit late, but my client wants me to call this "život udržující přístroje" whether I like it or not, apparently that was an established term for them. So I guess you could add vyspělé to the front...

        And was about to say that neobytné was meant to be nezbytné, then saw your other post.

        Radka

        Message 3 of 25 , Oct 2, 2009
          U trubek se prece palce pouzivaly jiz pred valkou - to prece nemuzes
          srovnavat.

          sarka

          Message 4 of 25 , Oct 2, 2009
            Neco jineho je pouziti u trubky nebo zavitu, kde se to bezne pouziva (a uz se ani neuvadi ze je to v palcich) a neco jineho pro bezny rozmer (tloustku) ve vete, kde ta informace ma slouzit k blizsimu urceni toho jak to ma vypadat, ja bych si teda musel vzit k ruce kalkulacku a Internet abych si presne vypocet/predstavil 1/8 palce, takze bych totez predpokladal o vetsine ostatnich CZ ctenaru a udelal bych jako prekladatel tu praci za ne a dal tam rovnou milimetry..