Re: Prekladatelska hospoda 10.9.

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 13 , Sep 3, 2009
      Dobre odpoledne vespolek,
      takze jak psal Martin "pristi ctvrtek v sedm, Java Cafe, pasaz Lucerna ve
      Stepanske"
      Stul je zamluveny na moje jmeno (Ryskova).
      Pokud dobre pocitam, zatim je potencialnich ucastniku 6:
      Jirka, Martin, Sarka, Honza (Vypadá, žejo? jsem si vylozila jako prislib
      ucasti), Kostas a ja.
      Jsem nezdolny optimista, zamluvila jsem stul pro 8, tak se jeste nekdo
      rozhoupejte :-)
      Krasny patek a vikend, odjizdim mimo dosah mailu, takze pripadne dotazy
      zodpovim v pondeli!
      Alena

      From: Alena Ryšková 2e
      Date: 2.9.2009 15:46:36
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      vezme na povel?

      Ahoj Martine,
      napojovy listek jsem rozklikla, ale vinny mi nejde otevrit... tak to bude
      prekvapeni.
      JInak ano, ctvrtek 10.9., jen cekam, kolik nas asi bude, zatim 3.
      Alena