Re: [Czechlist] Prekladatelska hospoda, pristi utery - kdo si to vezme na povel?

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 13 , Sep 1, 2009
      Ha,
      koukam, ze se nikdo nehrne.
      Ja bych to zajistit mohla, ale az na ctvrtek 10.9., pokud se mam ucastnit i
      ja :-).
      Kdyz uz jsme ti prekladatele cizich jazyku (i kdyz i preklad z cestiny do
      cestiny je nekdy take treba) - a taky jsouc inspirovana Kostasem - navrhuji
      setkavat se v cizokrajnych restauracich - samozrejme ne v takovych, na
      jejichz navstevu padne mesicni vydelek :-).
      Pokud tedy budete souhlasit s datem, neco vytipuju a poslu navrh.
      Alena

      Message 2 of 13 , Sep 1, 2009
        M� toto datum zat�m v ni�em neomezuje a mohl bych se z��astnit. Nech�m se
        tedy "obslou�it" a budu vy�k�vat na konkr�tn� instrukce kdy a kam se m�m
        dostavit. S pozn�mkou o m�s��n�m v�d�lku souhlas�m. :-)

        Jirka

> [...]

        > navrhoval na druhe utery v mesici, tj. 8.9. Myslim, ze na jare se nekdo

        > nabizel, ze vytipuje sikovne misto a cele to svola - je takovy jedinec

        Individual Email | Traditional

        (Yahoo! ID required)

        mailto:Czechlist-digest@yahoogroups.com

        mailto:Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

        Message 3 of 13 , Sep 1, 2009
          OK, diky Aleno. Nikdo jiny se neozval, takze vsichni souhlasi. Takze
          pristi ctvrtek, mas to pod kontrolou. Dej vedet dalsi pokyny.

          Martin

          Message 4 of 13 , Sep 2, 2009
            Tak jo.
            Pro zacatek navrhuji Javacafe, protoze a) ceny prijatelne b) je to v centru
            a otevreno do pulnoci c) kdo nechce cizokrajnou krmi, vybere si z dalsi
            nabidky, viz http://www.mycompanion.cz/cs/news-reports/java-menu. Akorat to
            piti - vino rozlevane bile/cervene nevesti prilis mnoho dobreho, nealko je
            znamy viceboj cola-fanta-sprite-bonaqua atd., takze to spis doporucuji plzen
            a birell. (Viz taky rozcestnik http://www.javacafe.cz/ - tam jsou i napojovy
            a vinny listek, ale ten se mi nepodarilo otevrit)
            Co vy na to?
            Alena

            Message 5 of 13 , Sep 2, 2009
              Diky, Aleno! Na to, ze jsou v samem centru, jsou ty ceny fakt rozumne.
              Napojovy listek je mezi temi slepymi ikonkami vlevo dole, ale s tim
              trojbojem jsi mela pravdu. Muzem si ovsem provokativne rict o vodovodni
              vodu v karafe.

              Takze pristi ctvrtek v sedm, Java Cafe, pasaz Lucerna ve Stepanske, OK?

              Martin

              Message 6 of 13 , Sep 2, 2009
                Ahoj Martine,
                napojovy listek jsem rozklikla, ale vinny mi nejde otevrit... tak to bude
                prekvapeni.
                JInak ano, ctvrtek 10.9., jen cekam, kolik nas asi bude, zatim 3.
                Alena

                Message 7 of 13 , Sep 2, 2009
                  zat�m to vypad� dob�e

                  sarka

                  Message 8 of 13 , Sep 2, 2009
                    Vypadá, žejo?

                    Alena Ryšková 2e napsal(a):
> [...]
                    > napojovy
                    > a vinny listek, ale ten se mi nepodarilo otevrit)

                  • kzgafas
                    Message 9 of 13 , Sep 2, 2009
                      Taky prijdu, konecne neco v rozumne casti Prahy a blizko metra. Akorat Martine, jestli taky patris do toho hnuti, co prosazuje tocenou vodu v restauracich, tak fakt nevim. Minuly tyden jsem byl na obede s jednim takovym kamosem, spustil tam humbuk kvuli vode a potom jsme museli cekat hodinu na jidlo a kdovi, jestli nam do nej menaplivali.

                      K.

                      Message 10 of 13 , Sep 2, 2009
                        T�m jsem chtela rici, ze zatim nic nemam a neplanuju, takze snad konecne
                        dorazim

                        Sarka

                        Message 11 of 13 , Sep 2, 2009
                          Jeste jsem to nezkousel, ale za pokus by to mohlo stat, ne? :-)
                          Tak jo, pristi ctvrtek v Lucerne"

                          M.

                          kzgafas napsal(a):

> [...]
                          > takovym kamosem, spustil tam humbuk kvuli vode a potom jsme museli cekat
                          > hodinu na jidlo a kdovi, jestli nam do nej menaplivali.

                        • Alena Ryšková 2e
                          Message 12 of 13 , Sep 3, 2009
                            Dobre odpoledne vespolek,
                            takze jak psal Martin "pristi ctvrtek v sedm, Java Cafe, pasaz Lucerna ve
                            Stepanske"
                            Stul je zamluveny na moje jmeno (Ryskova).
                            Pokud dobre pocitam, zatim je potencialnich ucastniku 6:
                            Jirka, Martin, Sarka, Honza (Vypadá, žejo? jsem si vylozila jako prislib
                            ucasti), Kostas a ja.
                            Jsem nezdolny optimista, zamluvila jsem stul pro 8, tak se jeste nekdo
                            rozhoupejte :-)
                            Krasny patek a vikend, odjizdim mimo dosah mailu, takze pripadne dotazy
                            zodpovim v pondeli!
                            Alena