CHAT: kecani do faktur agenturami

  • kzgafas
    Message 1 of 33 , Aug 27, 2009
      Docela by me zajimalo, jaky ma kdo nazor na jednu zdanlivou malickost, totiz ze mnohe agentury dnes stanovuji prekladatelum pravidla pro vystavovani faktur (vytvareji elektronicke online systemy pro vystavovani nebo zadavani faktur, stanovi ruzne formalni pozadavky, nebo dokonce i tvori vlastni templaty faktur, ktere je treba vyplnit, apod. Podle mne toto neni zcela v poradku, vidim to tak, ze vystavovani faktury je veci systemu dodavatele a zakaznik by do toho nemel kecat, pokud faktura obsahuje vse co ma obsahovat - a to je cislo objednavky a nazev sluzby (oboje si urcuje zakaznik v objednavce). Pokud chce mit zakaznik efektivni zpracovani, at si vytvori na zaklade cisel objednavek (ktere si sam urcuje) jakykoli system sam pro sebe, ktery mu vyhovuje, to je jeho vec.

      Jde totiz o to, ze takovy pristup predstavuje casove zatizeni pro prekladatele (dodavatele) a chtel bych videt, jak agentury, ktere maji radove vice zakazniku nez samotny prekladatel, by si nechali od jednotlivych zakazniku kecat do toho, jak maji vystavovat faktury. Pri jejich poctu zakazniku by to totiz bylo nerealizovatelne, kdyby mely kazdou fakturu delat tak, jak si zakaznik preje.

      K.
    • Jennifer Hejtmankova
      Message 33 of 33 , Sep 4 2:57 AM
        ProZ offers an invoicing system to subscribers...

        Jennifer