Re: [Czechlist] Any ideas... zapravení ú.l.?

  • Vesely Petr
    Message 1 of 2 , Aug 26, 2009
      My guess is "u'cinne' latky"

      Petr

      ----- Original Message -----
      From: "Charlie Stanford" <charliestanfordtranslations@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, August 27, 2009 8:13 AM
      Subject: [Czechlist] Any ideas... zapravení ú.l.?

      Can anyone tell me please what "zapravení ú.l. do substrátu" is likely to
      mean in a text on pesticides? Here is a bit more context:

      "Z předložených údajů není patrné, zda se jedná o PRE nebo POST aplikace
      nebo zapravení ú.l. do substrátu"

      Thanks for any help.
      Charlie

      --
      Jsem chráněn bezplatným SPAMfighter pro soukromé uživatele.
      Až doposud mě ušetřil příjmu 8084 spam-emailů.