Internet od UPC

  • Helga Listen
    Message 1 of 4 , Jul 3, 2009
      Petre,

      uz tuto sluzbu zavadeli asi v 09/2008. Take jsem o tom nevedela, a take jsem
      se nastvala, proc mi o tom nerekli. Na zapade by to nebylo mozne, kazili by
      se jmeno. Nojo, ale to je jina vec.

      Kazdopadne jsem se jeste s nimi hadala, proc bych mela platit poplatek za
      snizeni sluzby, kdyz vlastne sluzba zustane uplne stejna, akorat za nizsi
      cenu. Tak jsem se dozvedela, ze v obecnich podminkach prave pisou, ze i
      prechod na stejnou sluzbu za nizsi cenu je "prechod na snizenou sluzbu".

      Neda se nic delat, clovek zije v CR a tim holt budu jim platit tech 100
      korun jako poplatek za neco, co neuznavam. Fakt ale je, ze od pristiho
      mesice za stejnou sluzbu jako dozavat budu platit jen polovicku.

      HTH

      Helga

      _____

      Message 2 of 4 , Jul 5, 2009
        Taky jsem zrovna downgradoval. Uspora za balicek TV+Internet 600,-
        Kc(/mesic.
        UPC nikdy zakazniky neinformuje o vyhodnejsich nabidkach. Ostatne u
        telefonnich operatoru je to stejne.

        Jan Kordac