Dotaz na agenturu

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 11 , Jun 2, 2009
      Dobre odpoledne,
      ma prosim nekdo nejake zkusenosti s agenturou United Linguas, sro, Roh��ova 14, Praha 3.
      Predem dekuji
      Iveta

    • Prekladatelsky servis
      Message 2 of 11 , Nov 16, 2009
        Dobry den,
        mate nekdo nejake zkusenosti s agenturou Abanico ze slovenske Trnavy.

        Predem dekuji za info.
        Iveta

        Message 3 of 11 , Nov 16, 2009
          Pani riaditelka mi nekolkrat volali ked potrebovali prelozit daco do nejakeho tendra... (zahadne treba do tendru pro letiste Praha, asi byli do poctu..)

          Delalo to na me dojem ze tam je riaditelka a dva poskoci, ze nikdo tam moc nerozumi prekladu ani nejakemu oboru (z techniky hruza nejvetsi), ale kdyz uz me premluvili (vzdy narychlo, vzdy pres vikend a vzdy dost tezky dokument), tak zaplatili, co bylo dohodnuto... Nekdy zkouseli ze tolik nemaji a nakonec meli, jindy asi fakt nemeli a mi to nestalo za namahu, ale co se tyce placeni zadny problem

          Message 4 of 11 , Nov 17, 2009
            diky za info.
[...]

          • Charlie Stanford
            Message 5 of 11 , Nov 17, 2009
              Always friendly and polite and have paid on time, etc. but their rates are very low.