Re: [Czechlist] Re: CHAT: e-mailova schranka

    Message 1 of 18 , May 16, 2009
      Ja bych to tak dogmaticky nebral, Jirko... jasne, ze vlastni domena vypada profesionalneji, ale podvodniku nebo nekompetentnich lidi/agentur/firem s vlastni domenou a skvele vypadajicim Webem je taky dost..

      U samostatneho prekladatele nebo i mensi agentury bych freemail klidne odpustil, u CZ subjektu (firmy i OSVC) lze udaje vzdy vyhledat na justice.cz a z chovani v telefonu a po mailu lze vetsinou dobre odhadnout, jak je ten clovek spolehlivy, samozrejme pokud jde o vztah se zahranicim, tam je to neco jineho, ale klientovi nebo agenture nekde na druhem konci sveta v momente, kdy uz s Tebou komunikuje, je IMHO uplne jedno co mas za zavinacem, i kdybby to melo byt @... :)

      Je asi na kazdem, co zvoli, hassle-free a levnou a pritom dost spolehlivou free variantu (koneckoncu i Web muze byt na nejake free sluzbe a jejich adresy uz dnes nejsou tak dlouhe jak byvaly), nebo lepe vypadajici, casto hure fungujici a dost prace (nastavovani, udrzba, administrativa, nemluve o nejakem tom placeni) vyzadujici vlastni domenu, ale odlivu klientu nebo neduvery jen kvuli free domene v Emailu bych se rozhodne nebal...