Re: [Czechlist] Pro pobaveni

  • Alena Rysková 2e
    Message 1 of 2 , May 15, 2009
      :-D
      Coz mi pripomnelo, ze jsem se letos prichomytla k oslavam 1. maje na Tachovsku, kde meli mj. stanek se zbranemi a popisky v cestine i anglictine. Kdyz jsem se v cestine docetla neco o nahubku, jeste jsem si pomyslela, ze zbranim neholduju a ze je vsechno mozne. Kdyz jsem ale videla, ze sights je prelozeno jako pamatky, hned jsem vedela, ze zapracoval nejaky sikovny prekladac. A tech perel tam bylo vic, jenze hlava ma derava...
      Alena