Pro pobaveni

  • spektrum2002
    Message 1 of 2 , May 14, 2009
      Mlada fronta Dnes uverejnila clanek o Prague Biennale s reprodukci nekterych obrazu. U jednoho je tato popiska:
      "Morejec Kira Kim se prezentuje dilem Still Life with a knife and fork (Stale mezi nozem a vidlickou)."
      Zdravi Petr A.
    • Alena Rysková 2e
      Message 2 of 2 , May 15, 2009
        :-D
        Coz mi pripomnelo, ze jsem se letos prichomytla k oslavam 1. maje na Tachovsku, kde meli mj. stanek se zbranemi a popisky v cestine i anglictine. Kdyz jsem se v cestine docetla neco o nahubku, jeste jsem si pomyslela, ze zbranim neholduju a ze je vsechno mozne. Kdyz jsem ale videla, ze sights je prelozeno jako pamatky, hned jsem vedela, ze zapracoval nejaky sikovny prekladac. A tech perel tam bylo vic, jenze hlava ma derava...
        Alena