Re: [Czechlist] Re: �

    Message 1 of 3 , May 5, 2009
      Mám ne úplně jistý pocit, že stavět vrbu je totéž jako dělat stojku (=stát na rukou s nohama nahoře).

      Message 2 of 3 , May 5, 2009
        That would correspond to this sentence...

        "Plovave kachny maji ponorenou hrud a vystrceny zadek z vody, kdyz lovi,
        tak stavi vrbu"

        www.ochranari.net/soubory/SZOO-ptaci1.doc

        On Tue, 2009-05-05 at 17:41 +0200, Jan Culka wrote:

        > Mám ne úplně jistý pocit, že stavět vrbu je totéž jako dělat stojku
        > (=stát na rukou s nohama nahoře).
        > Honza

      • melvyn.geo
        Message 3 of 3 , May 5, 2009
          No, tvuj pocit je snad opravneny:

          http://bara.ujc.cas.cz/psjc/search.php

          Kluci radostí staveli vrbu = staveli se na hlavu.

          S pozdravem,

          M.