Re: [Czechlist] Stavět vrbu

    Message 1 of 4 , May 5, 2009
      Ja myslim, ze si ho pan Capek vymyslel. Pokud bych prekladal zrovna
      tuhle knizku, asi bych si to upravil, treba na "stavet domy a ...."

      Martin

      Message 2 of 4 , May 5, 2009
        Neznam a slysim poprve, ale na webu jsem nasla nejakou pohadku, ve ktere
        princezna rika: "Koukej, tatíčku, víš, jak se odpaluje špaček? A umíš
        stavět vrbu?"
        Takze si myslim, ze to je nejaka detska zabava (protoze odpalenim spacka
        se kdysi bavily deti). Takze Capek tim chtel rict, ze je nekdo dusevne
        mlady nebo spise telesne zdatny (kdyz skacou pres prikopy)
        Hanka

      • Vlastimila Palíková
        Message 3 of 4 , May 5, 2009
          Myslim, ze stavet vrbu znamena fyzicky postavit se na hlavu nebo tak nejak,
          takova poloha hlavou dole a nohama vzhuru. Jako v joze.

          Zdravim, Vlasta

          --
          Czech-In Translations
          V les��ku 5