Stavět vrbu

  • Gerald Turner
    Message 1 of 4 , May 5, 2009
      Zna nekdo tento vyraz a jeho vyznam? Pochazi z K.Capka "Mlada
      generace" (O lidech).

      Diky predem,

      Gerry

      --
      Czech-In Translations
      V lesíčku 5

      To see a World in a Grain of Sand
      And a Heaven in a Wild Flower,
      Hold Infinity in the palm of your hand
      And Eternity in an hour.
      Message 2 of 4 , May 5, 2009
        Ja myslim, ze si ho pan Capek vymyslel. Pokud bych prekladal zrovna
        tuhle knizku, asi bych si to upravil, treba na "stavet domy a ...."

        Martin

        Message 3 of 4 , May 5, 2009
          Neznam a slysim poprve, ale na webu jsem nasla nejakou pohadku, ve ktere
          princezna rika: "Koukej, tatíčku, víš, jak se odpaluje špaček? A umíš
          stavět vrbu?"
          Takze si myslim, ze to je nejaka detska zabava (protoze odpalenim spacka
          se kdysi bavily deti). Takze Capek tim chtel rict, ze je nekdo dusevne
          mlady nebo spise telesne zdatny (kdyz skacou pres prikopy)
          Hanka

        • Vlastimila Palíková
          Message 4 of 4 , May 5, 2009
            Myslim, ze stavet vrbu znamena fyzicky postavit se na hlavu nebo tak nejak,
            takova poloha hlavou dole a nohama vzhuru. Jako v joze.

            Zdravim, Vlasta