Re: [Czechlist] SW k porovnani souboru - and the winner is....

    Message 1 of 12 , Apr 30, 2009
      A kdyz uz jsme u toho - nejake dalsi doporuceni?

      DiffDoc pouzivaj pravnici, od nich jsem jej mel doporuceny - je take podle
      toho drahy a umi toho pro nase ucely az moc... pracoval jsem s Demo verzi
      nez vyprsela mesicni lhuta, chtel jsem koupit (obcas se to zatracene hodi),
      ale nekonec jsem se nerozhoupal...

      Ma nekdo jeste jine tipy? To co poslal Martin zni dobre (zvlast cena)...
      srovnani s DiffDoc?

      Dik

      Message 2 of 12 , May 2, 2009

        Dalsi moznost je Change-Pro. http://www.change-pro.com/