Re: CERTIFICATE OF TAX RESIDENCY/tax domicile

  • spektrum2002
    Message 1 of 3 , Mar 25, 2009
      Ja jsem sveho casu takjy spolupracoval s jednou polskou agenturou - Argos Translations - a chteli po mne totez, s tymz oduvodněnim. Pamatuji si, ze mne to stalo 100 Kc kolek, a mam dojem, ze jsem na to vyplnoval nejaky formular, ale urcite jsem nemusel byt pritomen sepsani zadneho protokolu, myslim, ze to tehdy slo postou.
      Petr A.