Useful online glossary for librarianship and information science

  • Gerald Turner
    Message 1 of 12 , Mar 12 2:39 AM
      I was pleasantly surprised to discover this on the Vysoká škola
      chemicko-technologická website.

      Gerry

      --
      Czech-In Translations
      V lesíčku 5

      To see a World in a Grain of Sand
      And a Heaven in a Wild Flower,
      Hold Infinity in the palm of your hand
      And Eternity in an hour.
    • James Kirchner
      Message 2 of 12 , Mar 12 3:41 AM
        Discover what?

        JK

        On Mar 12, 2009, at 5:39 AM, Gerald Turner wrote:

        > I was pleasantly surprised to discover this on the Vysoká škola
> [...]

      • Gerald Turner
        Message 3 of 12 , Mar 12 4:41 AM
          Inquisitive you! Sorry, this: http://vydavatelstvi.vscht.cz/knihy/uid_es-005/

          On 12/03/2009, James Kirchner <jpklists@...> wrote:

          > Discover what?

> [...]

        • tropen
          Message 4 of 12 , Apr 30, 2009
            Ahojte kolegove,

            Potreboval bych poradit: mam pred sebou dva dosti velke (2,5MB) doc soubory. Mym ukolem je porovnat je, vyhledat zmeny textu a segmenty se zmenami vlozit do noveho dokumentu.

            Nenapada Vas prosim nejaka pomucka? Total Commander moc nepomohl, nedari se zobrazit vsechno korektne.

            DIky predem za tip,

            Jozin

          • Ing. Pavel Stančík
            Message 5 of 12 , Apr 30, 2009
              Zdrav�m,

              pou��v�m k tomuto DiffDoc, v�dy pomohl.

              Pavel

              Message 6 of 12 , Apr 30, 2009
                Word - a jeho funkce porovnani dvou souboru?

                J.

              • tropen
                Message 7 of 12 , Apr 30, 2009
                  Diky Josefe,

                  porovn�n� ve Wordu me ale zrejme neusetri namahy s vyhled�v�n�m stovek zmen
                  ktere pak budu potrebovat exportovat. Kdyby to tak umel Word nejak oznacit.

                  Jozin

                • Josef Hlavac
                  Message 8 of 12 , Apr 30, 2009
                    Oznacit (jako do vyberu) neumi, ma jen tlacitka pro prechazeni od jedne
                    zmeny k dalsi zmene. Asi by se na to dalo napsat makro. Pak je otazka,
                    co vsechno vybrat - jestli jen a pouze zmeny (a nic okolo nich), tak by
                    to mozna slo i bez makra, jen s funkci vyhledavani. Jestli potrebujes i
                    neco okolo pro kontext, tak uz je to slozitejsi. Ale to uz spekuluju
                    aniz bych vedel, co presne potrebujes.

                    J.

                    Message 9 of 12 , Apr 30, 2009
                      Jozine, jukni na tohle, jestli by to nepomohlo.
                      http://www.apsic.com/en/products_comparator.html

                      Martin

                      Josef Hlavac napsal(a):

> [...]
                      > to mozna slo i bez makra, jen s funkci vyhledavani. Jestli potrebujes i
                      > neco okolo pro kontext, tak uz je to slozitejsi. Ale to uz spekuluju

                    • tropen
                      Message 10 of 12 , Apr 30, 2009
                        DiffDoc!

                        Diky Pavle, presne tohle splnilo ma ocekavani. Vysledny prehled staci trochu
                        upravit a muzu jej poslat zakaznikovi!

                        Hrozilo mi dnes v 700 strankovem souboru uklikání k smrti.

                        Jozin
                        Message 11 of 12 , Apr 30, 2009
                          A kdyz uz jsme u toho - nejake dalsi doporuceni?

                          DiffDoc pouzivaj pravnici, od nich jsem jej mel doporuceny - je take podle
                          toho drahy a umi toho pro nase ucely az moc... pracoval jsem s Demo verzi
                          nez vyprsela mesicni lhuta, chtel jsem koupit (obcas se to zatracene hodi),
                          ale nekonec jsem se nerozhoupal...

                          Ma nekdo jeste jine tipy? To co poslal Martin zni dobre (zvlast cena)...
                          srovnani s DiffDoc?

                          Dik

                          Message 12 of 12 , May 2, 2009

                            Dalsi moznost je Change-Pro. http://www.change-pro.com/