Zrusene zalohy na dan z prijmu

  • spektrum2002
    Message 1 of 2 , Mar 5, 2009
      Ministerstvo financi zrusilo pro tento rok povinnost pro osoby s prijmy z podnikani a z jine samostatne vydelecne cinnosti (pokud maji nejvyse 5 zamestancu) platit zalohy na dan z prijmu.
      Predpokladam, ze se to vztahuje taky na nas!?
      Petr A.
    • kzgafas
      Message 2 of 2 , Mar 5, 2009
        Podle mne je nejlepsi takove zasadni dotazy resit tak, ze zavolas primo referentce na FU nebo se zeptas danoveho poradce.

        K.