Re: [Czechlist] Re: What does a dipper do?

  • Jaroslav Hejzlar
    Message 1 of 13 , Feb 1, 2009
      Ahoj, moc diky Martinovi i Melvynovi za rozptyleni mych pochybnosti.
      Mejte se fajn,
      Jarda

      Message 2 of 13 , Feb 1, 2009
        Jenom s tim dipovanim nesouhlasim, skorec vodni se totiz namaci cely, on umi
        plavat nebo spis litat pod vodou a tam sbira treba larvy chrostiku a mrnavy
        rybicky a tak - sikovnej ptacek. Sem to videla. V televizi ;-) Vlasta

        Message 3 of 13 , Feb 1, 2009
          Ahoj, Vlasto!
          Jasne, ze mas pravdu, ale to je pak v te dalsi casti vety, kde se rika, ze pod vodou se z neho stava dokonaly lovec, ktery pri hledani koristi plave nebo chodi po dne.
          Tak ja se jdu taky poohlednout po nejake koristi - do lednicky :-))
          Jarda