Re: What does a dipper do?

  • melvyn.geo
    Message 1 of 13 , Feb 1, 2009
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

      > Nejsem ani NS ani znalec obskurnich ptaku, ale kdyz perchuje tak
      nekde sedi nebo stoji,

      Ano, casto na vyssim miste nebo na vycnivajicim predmetu, napr. na
      vetvi, na drate apod. Anebo mozna na jedne nozicce/noze, jak dela cap.

      > kdyz bobuje tak se pohupuje na nohach-dela drepy

      Souhlasim.

      > a kdyz dipuje tak se cely nebo zobak namaci ve vode??

      Ano, spis castecne - zobackem, hlavickou, prstem nohy :-) apod.

      Odpovedel bych driv ale myslel jsem, ze potrebujes jenom hezky cesky
      vyraz, Jardo.

      M.
    • Jaroslav Hejzlar
      Message 2 of 13 , Feb 1, 2009
        Ahoj, moc diky Martinovi i Melvynovi za rozptyleni mych pochybnosti.
        Mejte se fajn,
        Jarda

> [...]

        Ano, spis castecne - zobackem, hlavickou, prstem nohy :-) apod.

        Odpovedel bych driv ale myslel jsem, ze potrebujes jenom hezky cesky

      • Vlastimila Palíková
        Message 3 of 13 , Feb 1, 2009
          Jenom s tim dipovanim nesouhlasim, skorec vodni se totiz namaci cely, on umi
          plavat nebo spis litat pod vodou a tam sbira treba larvy chrostiku a mrnavy
          rybicky a tak - sikovnej ptacek. Sem to videla. V televizi ;-) Vlasta

          Message 4 of 13 , Feb 1, 2009
            Ahoj, Vlasto!
            Jasne, ze mas pravdu, ale to je pak v te dalsi casti vety, kde se rika, ze pod vodou se z neho stava dokonaly lovec, ktery pri hledani koristi plave nebo chodi po dne.
            Tak ja se jdu taky poohlednout po nejake koristi - do lednicky :-))
            Jarda