Re: [Czechlist] gathering_ Next Tuesday/1st Tuesday

    Message 1 of 10 , Feb 1, 2009
      Je to stejne, jako v nuselske restauraci, kde jsme byli v rijnu, ale je
      to hned u te tramvaje. (Detaily dole.)
      Maji trochu omezenejsi vyber jidel, ale ceny rozhodne prijemnejsi nez u
      Bizona i jinde.

      Dalsi viz:
      http://www.ubansethu.cz/cz/katalog-cz/horni-menu/pivovar/c294

      (Da se i do te restaurace, ale pivovar je klidnejsi.)

      Dalsi diskusi bych mozna resil offlist na Helgu, co vy na to?

      Martin

      Podrobny popis cesty:

      Pokud bych jel ze Smichova, volil bych tramvaj c. 7 do zastavky
      Otakarova a zbytek dosel pesky (tramvaj cca 20 min, pesky cca 6 min).
      Lze i sestkou, ale jede o dost dyl.

      Jinak se da jet od metra Prazskeho povstani tramvaji (18,11) a busem
      193. Z Karlaku jede 18 a 24 (ta druha jen do Otakarovy).

      Nebo jeste - z IP Pavlova tramvaji cislo 6, ze Strasnicke (metro A)
      sedmickou.

      Vystupni zastavka je Taborska pro tramvaje 18 a 11 a bus 193, a
      Otakarova pro 6, 7 a 24.

      Message 2 of 10 , Feb 1, 2009
        tentokrat muzu, tak napiste kde to vlastne bude a kdy

        sarka

        Message 3 of 10 , Feb 2, 2009
          Mili kolegove,

          mame zamluveny stul na me jmeno na zitra, tj. 3.2., od 19 h, v PIVOVARU
          (ne restauraci!) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4 - Nusle. (Nekuracka
          sekce uz byla bohuzel plna :-((((((

          Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

          Na vsechny zname i nezname se tesi
          Martin

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 10 , Feb 2, 2009
            Tak doufejme, ze v utery nebudou zadne slunecni skvrny:

            "...the spots on the sun have a really great significance," Svejk
            piped up. "There once emerged such a spot on the very same day I
            got beaten up at Banzets' joint in Nusle. Since then, whenever I go
            somewhere, I always search in the newspaper to see whether
            another spot has emerged. As soon as I know it has, good-bye,
            Mary! I don't go anywhere and just wait it out."
            (translated by Zenny Sadlon)

> [...]
            (Nekuracka
            > sekce uz byla bohuzel plna :-((((((
            >
            > Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

          • Alena Ryšková 2e
            Message 5 of 10 , Feb 3, 2009
              tak snad to nezakriknu, kdyz budu tvrdit, ze dnes mam hotovo... a tudiz muzu
              prijit.
              Alena