gathering_ Next Tuesday/1st Tuesday

  • Helga Listen
    Message 1 of 10 , Feb 1, 2009
      Pokud nam sdelis, jak se clovek tam dostane MHD.
      Helga

      Message 2 of 10 , Feb 1, 2009
        Je to stejne, jako v nuselske restauraci, kde jsme byli v rijnu, ale je
        to hned u te tramvaje. (Detaily dole.)
        Maji trochu omezenejsi vyber jidel, ale ceny rozhodne prijemnejsi nez u
        Bizona i jinde.

        Dalsi viz:
        http://www.ubansethu.cz/cz/katalog-cz/horni-menu/pivovar/c294

        (Da se i do te restaurace, ale pivovar je klidnejsi.)

        Dalsi diskusi bych mozna resil offlist na Helgu, co vy na to?

        Martin

        Podrobny popis cesty:

        Pokud bych jel ze Smichova, volil bych tramvaj c. 7 do zastavky
        Otakarova a zbytek dosel pesky (tramvaj cca 20 min, pesky cca 6 min).
        Lze i sestkou, ale jede o dost dyl.

        Jinak se da jet od metra Prazskeho povstani tramvaji (18,11) a busem
        193. Z Karlaku jede 18 a 24 (ta druha jen do Otakarovy).

        Nebo jeste - z IP Pavlova tramvaji cislo 6, ze Strasnicke (metro A)
        sedmickou.

        Vystupni zastavka je Taborska pro tramvaje 18 a 11 a bus 193, a
        Otakarova pro 6, 7 a 24.

        Message 3 of 10 , Feb 1, 2009
          tentokrat muzu, tak napiste kde to vlastne bude a kdy

          sarka

          Message 4 of 10 , Feb 2, 2009
            Mili kolegove,

            mame zamluveny stul na me jmeno na zitra, tj. 3.2., od 19 h, v PIVOVARU
            (ne restauraci!) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4 - Nusle. (Nekuracka
            sekce uz byla bohuzel plna :-((((((

            Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

            Na vsechny zname i nezname se tesi
            Martin

          • Jaroslav Suchánek
            Message 5 of 10 , Feb 2, 2009
              Tak doufejme, ze v utery nebudou zadne slunecni skvrny:

              "...the spots on the sun have a really great significance," Svejk
              piped up. "There once emerged such a spot on the very same day I
              got beaten up at Banzets' joint in Nusle. Since then, whenever I go
              somewhere, I always search in the newspaper to see whether
              another spot has emerged. As soon as I know it has, good-bye,
              Mary! I don't go anywhere and just wait it out."
              (translated by Zenny Sadlon)

> [...]
              (Nekuracka
              > sekce uz byla bohuzel plna :-((((((
              >
              > Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

            • Alena Ryšková 2e
              Message 6 of 10 , Feb 3, 2009
                tak snad to nezakriknu, kdyz budu tvrdit, ze dnes mam hotovo... a tudiz muzu
                prijit.
                Alena