Re: [Czechlist] gathering_ Next Tuesday/1st Tuesday

    Message 1 of 10 , Feb 1, 2009
      Zatim muzu utery i ctvrtek a podival bych se i jinam nez k Bizonovi (to
      vyhazovani z lokalu uz ve ctvrt na jedenact se mi tezko rozdychava).
      Muzu zkusit minipivovar u Bansethu v Nuslich, jestli nema nikdo nic
      lepsiho.

      Martin

    • Helga Listen
      Message 2 of 10 , Feb 1, 2009
        Pokud nam sdelis, jak se clovek tam dostane MHD.
        Helga

        Ing. Jiri Klima napsal(a):
        > Ja bohuzel uterky nemuzu az do dubna.
        > Jirka

        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.
        Version: 7.5.552 / Virendatenbank: 270.10.16/1928 - Ausgabedatum: 31.01.2009
        20:03
        Message 3 of 10 , Feb 1, 2009
          Je to stejne, jako v nuselske restauraci, kde jsme byli v rijnu, ale je
          to hned u te tramvaje. (Detaily dole.)
          Maji trochu omezenejsi vyber jidel, ale ceny rozhodne prijemnejsi nez u
          Bizona i jinde.

          Dalsi viz:
          http://www.ubansethu.cz/cz/katalog-cz/horni-menu/pivovar/c294

          (Da se i do te restaurace, ale pivovar je klidnejsi.)

          Dalsi diskusi bych mozna resil offlist na Helgu, co vy na to?

          Martin

          Podrobny popis cesty:

          Pokud bych jel ze Smichova, volil bych tramvaj c. 7 do zastavky
          Otakarova a zbytek dosel pesky (tramvaj cca 20 min, pesky cca 6 min).
          Lze i sestkou, ale jede o dost dyl.

          Jinak se da jet od metra Prazskeho povstani tramvaji (18,11) a busem
          193. Z Karlaku jede 18 a 24 (ta druha jen do Otakarovy).

          Nebo jeste - z IP Pavlova tramvaji cislo 6, ze Strasnicke (metro A)
          sedmickou.

          Vystupni zastavka je Taborska pro tramvaje 18 a 11 a bus 193, a
          Otakarova pro 6, 7 a 24.

          Message 4 of 10 , Feb 1, 2009
            tentokrat muzu, tak napiste kde to vlastne bude a kdy

            sarka

            Message 5 of 10 , Feb 2, 2009
              Mili kolegove,

              mame zamluveny stul na me jmeno na zitra, tj. 3.2., od 19 h, v PIVOVARU
              (ne restauraci!) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4 - Nusle. (Nekuracka
              sekce uz byla bohuzel plna :-((((((

              Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

              Na vsechny zname i nezname se tesi
              Martin

            • Jaroslav Suchánek
              Message 6 of 10 , Feb 2, 2009
                Tak doufejme, ze v utery nebudou zadne slunecni skvrny:

                "...the spots on the sun have a really great significance," Svejk
                piped up. "There once emerged such a spot on the very same day I
                got beaten up at Banzets' joint in Nusle. Since then, whenever I go
                somewhere, I always search in the newspaper to see whether
                another spot has emerged. As soon as I know it has, good-bye,
                Mary! I don't go anywhere and just wait it out."
                (translated by Zenny Sadlon)

> [...]
                (Nekuracka
                > sekce uz byla bohuzel plna :-((((((
                >
                > Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

              • Alena Ryšková 2e
                Message 7 of 10 , Feb 3, 2009
                  tak snad to nezakriknu, kdyz budu tvrdit, ze dnes mam hotovo... a tudiz muzu
                  prijit.
                  Alena