gathering_ Next Tuesday/1st Tuesday

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 10 , Feb 1, 2009
      Blizi se 1. unorove utery - sejde se nas par na tradicni posezeni?
      Mam zamluvit Bizona?

      Nebo nekdy jindy a jinde?
      Jarda
    • Helga - Listen
      Message 2 of 10 , Feb 1, 2009
        Ja bych byla pro. Mne je celkem jednou jestli utery nebo ctvrtek.
        Helga

        Message 3 of 10 , Feb 1, 2009
          Ja bohuzel uterky nemuzu az do dubna.
          Jirka

          Message 4 of 10 , Feb 1, 2009
            Zatim muzu utery i ctvrtek a podival bych se i jinam nez k Bizonovi (to
            vyhazovani z lokalu uz ve ctvrt na jedenact se mi tezko rozdychava).
            Muzu zkusit minipivovar u Bansethu v Nuslich, jestli nema nikdo nic
            lepsiho.

            Martin

          • Helga Listen
            Message 5 of 10 , Feb 1, 2009
              Pokud nam sdelis, jak se clovek tam dostane MHD.
              Helga

              Ing. Jiri Klima napsal(a):
              > Ja bohuzel uterky nemuzu az do dubna.
              > Jirka

              Ausgehende eMail ist virenfrei.
              Überprüft durch AVG.
              Version: 7.5.552 / Virendatenbank: 270.10.16/1928 - Ausgabedatum: 31.01.2009
              20:03
              Message 6 of 10 , Feb 1, 2009
                Je to stejne, jako v nuselske restauraci, kde jsme byli v rijnu, ale je
                to hned u te tramvaje. (Detaily dole.)
                Maji trochu omezenejsi vyber jidel, ale ceny rozhodne prijemnejsi nez u
                Bizona i jinde.

                Dalsi viz:
                http://www.ubansethu.cz/cz/katalog-cz/horni-menu/pivovar/c294

                (Da se i do te restaurace, ale pivovar je klidnejsi.)

                Dalsi diskusi bych mozna resil offlist na Helgu, co vy na to?

                Martin

                Podrobny popis cesty:

                Pokud bych jel ze Smichova, volil bych tramvaj c. 7 do zastavky
                Otakarova a zbytek dosel pesky (tramvaj cca 20 min, pesky cca 6 min).
                Lze i sestkou, ale jede o dost dyl.

                Jinak se da jet od metra Prazskeho povstani tramvaji (18,11) a busem
                193. Z Karlaku jede 18 a 24 (ta druha jen do Otakarovy).

                Nebo jeste - z IP Pavlova tramvaji cislo 6, ze Strasnicke (metro A)
                sedmickou.

                Vystupni zastavka je Taborska pro tramvaje 18 a 11 a bus 193, a
                Otakarova pro 6, 7 a 24.

                Message 7 of 10 , Feb 1, 2009
                  tentokrat muzu, tak napiste kde to vlastne bude a kdy

                  sarka

                  Message 8 of 10 , Feb 2, 2009
                    Mili kolegove,

                    mame zamluveny stul na me jmeno na zitra, tj. 3.2., od 19 h, v PIVOVARU
                    (ne restauraci!) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4 - Nusle. (Nekuracka
                    sekce uz byla bohuzel plna :-((((((

                    Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

                    Na vsechny zname i nezname se tesi
                    Martin

                  • Jaroslav Suchánek
                    Message 9 of 10 , Feb 2, 2009
                      Tak doufejme, ze v utery nebudou zadne slunecni skvrny:

                      "...the spots on the sun have a really great significance," Svejk
                      piped up. "There once emerged such a spot on the very same day I
                      got beaten up at Banzets' joint in Nusle. Since then, whenever I go
                      somewhere, I always search in the newspaper to see whether
                      another spot has emerged. As soon as I know it has, good-bye,
                      Mary! I don't go anywhere and just wait it out."
                      (translated by Zenny Sadlon)

> [...]
                      (Nekuracka
                      > sekce uz byla bohuzel plna :-((((((
                      >
                      > Podrobnosti uz znate a jsou pro jistotu dole.

                    • Alena Ryšková 2e
                      Message 10 of 10 , Feb 3, 2009
                        tak snad to nezakriknu, kdyz budu tvrdit, ze dnes mam hotovo... a tudiz muzu
                        prijit.
                        Alena