Re: [Czechlist] More betting terms: settlement/setttled, to win/each way

    Message 1 of 6 , Jan 1, 2009
      Diky jeste jednou a Melvynovi a Sarce taky - Melvyn opet oblekl svuj cerny pasek v Googleni, jak vidim :)

      Ja jsem si teda asi trikrat vsadil v Yorku (tom starem, ne novem) na kone, ale bylo to off-line primo na dostihu, a spis ze zabavy, moc jsem tomu nerozumel a asi proto vyhral asi 5 liber, ale to bylo zacatecnicke ststi.. ted se u nas gamblerstvi koukam nejak dari, soudruzi poslanci zase neco povoluji, to bude ve "vezeni pro dluziky" plno :)

      Jeste jednou diky